کد خبر: 176293 - تاریخ: چهارشنبه، 10 اکتبر 2018 - 09:39

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خبر داد:

آغاز بیست وسومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز در زیبا کنار لشت نشا

 شاهرخ یوسف زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: بیست وسومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز به مدت ۳ روز به میزبانی گیلان در زیباکنار آغاز شد.

به گزارش خوبان؛ شاهرخ یوسف زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: بیست وسومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز به مدت ۳ روز به میزبانی گیلان در زیباکنار آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن و عترت از بهمن ماه سال گذشته با ثبت نام ۶۰ هزار شرکت کننده از اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در ۶۸ دانشگاه کشور برگزار شده بود افزود: تعداد هزار و ۲۰۰ نفر از این شرکت کنندگان به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که از امروزدر ۴۳ رشته در زیباکنار با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تصریح کرد: اختتامیه بیست وسومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه‌های علوم پزشکی با معرفی نفرات برتر روز جمعه برگزار خواهد شد.

 محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به گزارشی از برگزاری این جشنواره در دوره‌های گذشته گفت: بیش از ۱۷ هزار ثبت نامی در جشنواره‌های پیشین حضور داشتند که لازم است کار فرهنگی در این زمینه برای جذب بیشتر شرکت‌کنندگان بیشتر شود.

 دبیر بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به برگزاری چند دوره از برگزاری این جشنواره‌ها در کشور و تأثیرگذاری آن خاطرنشان کرد: با برگزاری مستمر این جشنواره مفاهیم قرآنی تبلیغ و ترویج‌شده و امروزه به‌عنوان یک برنامه عملیاتی از آن یاد می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads