کد خبر: 176280 - تاریخ: چهارشنبه، 10 اکتبر 2018 - 09:30

فرمانده سپاه مقداد رشت در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان:

جمع آوری آثار ۴۸۰ شهید بخشهای خمام و خشکبیجار و لشت نشاء

روز گذشته سرهنگ حسن امینی به همراه پرسنل سپاه مقداد رشت با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان، فرماندار رشت و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت دیدار کرد.

 به گزارش خوبان خبر؛ روز گذشته سرهنگ حسن امینی به همراه پرسنل سپاه مقداد رشت با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان، فرماندار رشت و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت دیدار کرد.

سرهنگ حسن امینی در دیدار با سرهنگ بایرامی ضمن تبریک انتصاب و بررسی راههای تقویت همکاری بین بنیاد حفظ آثار با سپاه ناحیه مقداد بمنظور ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، از جمع آوری آثار ۴۸۰ شهید بخشهای خمام و خشکبیجار و لشت نشاء خبر داد.

 همچنین در دیدار وی با فرماندار رشت، راه‌های همکاری در حوزه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در بخشهای خمام و خشکبیجار و لشت نشاء با استفاده از ظرفیت بسیج بررسی شد.

میرشمس مومنی زاده در این دیدار با اشاره به مشکلات داخلی کشور و فشارهای بین المللی تصریح کرد مسئولین تنها با تعامل و هم افزایی می‌تواند شرایط موجود را متحول نموده و به این ترتیب میزان رضایتمندی اعتماد امید و نشاط را در بین مردم ارتقا دهند.

 همچنین سرهنگ امینی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان رشت نیز با تبریک هفته ناجا و قدردانی از زحمات پلیس بر تقویت و ارتقاء تعامل بین فرماندهی انتظامی شهرستان رشت با سپاه ناحیه مقداد با استفاده از ظرفیت بسیج تاکید کرد.
 

 

 

انتها یپیام/۳۳۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads