کد خبر: 176257 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 اکتبر 2018 - 18:20

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت

۳۶ میلیاردتومان وام اشتغال در رشت پرداخت شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: تاکنون ۳۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان این شهرستان در دو بخش اشتغال روستایی و فراگیر پرداخت شده است.

به گزارش خوبان، علی لقمانی عصر روز سه شنبه در بیست و هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت در محل فرمانداری اظهار داشت: در بخش اشتغال روستایی تاکنون با بررسی طرح های اشتغالزایی متقاضیان، طرح ها به مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شد که ۵۴ میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان به تصویب رسیده است.
وی با بیان این که در بخش تسهیلات اشتغال روستایی، قرارداد به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان منعقد و ۱۹ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده ، افزود: در زمینه عملکرد بانک ها در پرداخت این تسهیلات نسبت به سهم هر بانک، بانک کشاورزی بهترین عملکرد را داشته، بعد از آن بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک در جایگاه های بعدی قرار دارند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در بخش اشتغال فراگیر نیز، ۱۷۲ طرح به مبلغ ۱۴۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان به بانک معرفی شده و دو طرح به مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان برگشت داده شده است.
وی با بیان این که در بخش اشتغال فراگیر ۲۲ طرح به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان مصوب شد، اظهار داشت: ۲۲ طرح به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شد و همین مبلغ نیز به متقاضیان پرداخت شده است.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار رشت نیز در این جلسه بیان داشت: پرونده های مربوط به اشتغالزایی از سوی بانک عودت داده نشود و مسئولان بانک ها به این مهم توجه جدی داشته باشند.
محمدعلی ویشکایی افزود: بانک ها بایستی با تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شرایط شهرستان رشت را تغییر دهند همانطوری که بانک کشاورزی در این زمینه تلاش کرده است.
سهم شهرستان رشت از تسهیلات استان گیلان در بخش اشتغال فراگیر، ۲۲۲ میلیارد تومان و برای اشتغال روستایی بیش از ۹۳ میلیارد تومان است. 

انتهای پیام/۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads