کد خبر: 176130 - تاریخ: یکشنبه، 7 اکتبر 2018 - 22:27

امام‌جمعه موقت تهران در لشت نشا:

بعد از انقلاب شاهد پیشرفت‌های علمی گسترده‌ای هستیم/ عدم توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را با مشکل مواجه کرد

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه جهان اسلام به رهنمودهای رهبری توجه دارند گفت: عدم توجه به فرمایشات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و موضوعات دیگر و عدم برنامه‌ریزی درست باعث شد تا در زمینه اقتصادی کشور و مردم در تنگنا باشد.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی عصر امروز در مراسم یادبود ابوشهدا تأمینی عصر امروز در مسجد جامع لیچاه لشت نشا با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات رهبری اظهار کرد: اگر دولت‌مردان به صحبت‌های مقام معظم رهبری گوش می‌کردند وضعیت کشور این‌گونه نبود.

وی با بیان اینکه جهان اسلام به رهنمودهای رهبری توجه دارند گفت: عدم توجه به فرمایشات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و موضوعات دیگر و عدم برنامه‌ریزی درست باعث شد تا در زمینه اقتصادی کشور و مردم در تنگنا باشد.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم توجه به آرمان‌های امام و راه شهدا تصریح کرد: کشوری که مردمانش برای حفظ انقلاب شهید و جانباز داده است تا کشور سربلند باشد نباید اسیر سیاست‌بازی برخی افراد شود که فقط به فکر منافع و سودجویی خودشان هستند.

صدیق با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور و دوری از گران‌فروشی و کم‌فروشی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و عدم توجه مسئولان به فرمایشات رهبری تاجران و کاسبان نباید دست به احتکار کالا کنند بلکه باید برای کمک به مردم و کشور وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه خون شهدا بابرکت است و خدا با شهادت آن را عزیز می‌کند خاطرنشان کرد: وقتی شهید حججی به شهادت رسید خیلی از افرادی که به ولایت‌فقیه اعتقادی نداشتند به انقلاب و ولایت اعتقاد پیدا کردند.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: حضور جوانان در زمان حاضر در راهیان نور و اربعین حسینی و دوری از فساد به برکت خون شهدا حاصل‌شده است که هر شهید برای جوانان به‌عنوان الگوی راه تبدیل‌شده است.

صدیقی با اذعان به اینکه بعد از انقلاب شاهد پیشرفت‌های علمی گسترده‌ای هستیم بیان کرد: ما در زمان شاه هیچ‌چیز از خود نداشتیم و همه داشته‌های ما از غرب بوده است ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی در زمینه نانو، موشک و پزشکی در خاورمیانه حرف اول را می‌زنیم.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌های جاوید هستند گفت: شهدا با انتخاب راه خود راه رسیدن به خدا را طی کردند و مرگ برای آن‌ها لذت‌بخش بود.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شهدا در نزد خدا روزی می‌خورند بیان کرد: شهدا از خود چیزی نداشتند و خود را تسلیم محض خدا می‌دانستند برای همین از مرگ هراسی نداشتند و از لذت‌های دنیا دوری می‌کردند.

 

 

رضا پور عسگری جورشری 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads