کد خبر: 176072 - تاریخ: شنبه، 6 اکتبر 2018 - 12:25

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

امدادرسانی به ۱۰۰خانوار سیل زده گیلان /۳ نفر فوت و یک نفرمفقود شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی به ۱۰۰ خانوار سیل زده در ۲۰ روستای گیلان از فوت سه نفر و مفقود شدن یک کودک در سیل اخیر خبرداد.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران در استان گیلان، اظهارکرد: در اثر این بارندگی همه شهرهای استان درگیر سیلاب و آبگرفتگی معابر و خیابان ها و طغیان رودخانه هستند.

وی با بیان اینکه شهرهای تالش، آستارا، رضوانشهر، صومعه سرا، ماسال و فومن و رودسر، لنگرود، املش و لاهیجان نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند، افزود: تقریبا در ۲۰ روستا در شهرهای مذکور درگیر سیل و آبگرفتگی معابر هستند.

به گفته این مسئول تاکنون ۱۰۰ خانوار از امدادرسانی نیروهای جمعیت هلال احمر استان گیلان در شهرهای مذکور بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۰ تیم امدادی این جمعیت در کنار سایر دستگاه های امدادی در حال انجام مأموریت و کمک رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در تصفیه خانه شهر رشت شب گذشته گزارش ۱۱ مسموم ناشی از گاز دی اکسید کربن اطلاع رسانی شد که نیروهای جمعیت هلال احمر درکنار اورژانس به مراکز درمانی انتثال پیدا کردند، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی این افراد خوب است.

ولی پور با بیان اینکه متاسفانه اوایل صبح امروز یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با شش سرنشین شامل دو مرد، سه زن و یک نوازد به رودخانه حویق در تالش سقوط کرد، تصریح کرد: در اثر این حادثه سه زن سرنشین این خودرو جان باخته و دو مرد نیز به بیمارستان منتقل شده و یک نوزاد نیز مفقود است.

وی ادامه داد: جستجوهای  نیروهای هلال احمر برای یافتن این نوزاد در اطراف منطقه محل حادثه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۸۲۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads