کد خبر: 175833 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 اکتبر 2018 - 09:56

دادستانی فرآیند انتخاب شهردار رشت را رصد می کند

رئیس کل دادگستری گیلان در ششمین نشست شورای قضایی استان با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و لزوم تامین نیازهای اساسی مردم اظهار کرد: مردم از بابت تامین مایحتاج روزمره خود نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خوبان، رئیس کل دادگستری گیلان در ششمین نشست شورای قضایی استان با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و لزوم تامین نیازهای اساسی مردم اظهار کرد: مردم از بابت تامین مایحتاج روزمره خود نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، احمد سیاوش‌پور مبارزه با فساد مالی و برخورد قاطعانه با اخلالگران نظام اقتصادی را از اولویت‌های قوه قضائیه در حال حاضر برشمرد و گفت: مردم به درستی توقع دارند تا دستگاه قضایی از طریق بازوان نظارتی خود مانع از سوء استفاده فرصت طلبان در بازار شود و در این راستا دستگاه قضایی با عزمی جزم گام بر می‌دارد.

رئیس کل دادگستری گیلان با توصیه به اصناف و فروشندگان برای رعایت انصاف و مدارا با مردم، تاکید کرد: تعزیرات حکومتی و دادستانی در چارچوب وظایف قانونی خود با گران فروشان و محتکران برخورد می‌کنند.

سیاوش‌پور به موضوع تغییرات زودهنگام مدیریت شهری در رشت و طولانی شدن انتخاب شهردار جدید اشاره و تصریح کرد: شهر رشت ظرف مدت ۵ سال گذشته ۳ شهردار به خود دیده است که این تغییرات زیاد مدیریتی به شهر آسیب‌زده و سبب معطل ماندن بسیاری از امور زیرساختی و عدم توسعه شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر رشت کماکان با برخورداری از بافتی قدیمی از معضلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف مانند ترافیک و دفع فاضلاب رنج می‌برد افزود: شایسته نیست در شهری با فرهنگ و قدمت رشت چنین مشکلاتی موجب تضییع حقوق مردم شود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی در انجام وظایف قانونی خود در نظارت بر حسن اجرای قوانین بر عملکرد همه دستگاه‌ها نظارت دارد گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی فرآیند انتخاب شهردار رشت را تحت نظر داشته و رصد می‌کنند.

انتهای پیام/۵۶۶

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads