کد خبر: 175687 - تاریخ: یکشنبه، 30 سپتامبر 2018 - 09:31

فرماندار شهرستان رشت در دیدار با مسئولان بخش خمام مطرح کرد؛

محور جاده خمام به خشکبیجار و کمربندی شهر به دلیل ترانزیت بودن و موقعیت استراتژیک آن در اولویت باشد

میر شمس به جاده خمام به خشکبیجار اشاره کرد وگفت: این جاده از نقاط حادثه خیز بوده و باید در کنار کمربندی این شهر با توجه به ترانزیت بودن جاده و موقعیت استراتژیک شهر در اولویت باشد.

به گزارش خوبان خبر؛ میرشمس مومنی زاده روز گذشته در دیدار با مسئولان بخش خمام ، با تاکید بر پرهیز از روزمرگی افزود: در شرایطی که مردم در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب با اهدا شهدا و تحمل سختی ها، نظام را از گردنه های سخت عبور دادند مانیز باید جهادی، هدفمند و برنامه محور کار کنیم.
مومنی زاده خواستار نگاهی تحول گرا و توسعه گرا در انجام امور شد و گفت : باید نتایج این تحول در زندگی مردم دیده شود.
وی اقتصاد را اولویت نخست دولت در شرایط کنونی دانست و افزود: مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکلاتی هستند و باید با حمایت از تولید، صنعت و کشاورزی که  از ارکان مهم اقتصادی در شهرستان رشت است بتوانیم تحولی مثبت به سود مردم رقم بزنیم.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه با اشاره به ظرفیت های بخش خمام خواستار انجام وظایف در سایه تعامل، همگرایی و هم افزایی شد تا منجر به تحول در زندگی مردم شود.
وی به جاده خمام به خشکبیجار اشاره کرد وگفت: این جاده از نقاط حادثه خیز بوده و باید در کنار کمربندی این شهر با توجه به ترانزیت بودن جاده و موقعیت استراتژیک شهر در اولویت باشد.
مومنی زاده با تاکید بر شناسایی نیازها و مشکلات این بخش گفت: نمی توان تمام این مشکلات را پاسخ گفت اما باید درحدتوان در جهت رفع آنها تلاش کرد.

 

 

انتهای پیام/۳۳۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads