کد خبر: 175290 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 سپتامبر 2018 - 09:15

به کارگردانی طوبی رحمان نیا؛

اتمام فیلمبرداری فیلم داستانی «پرچین خاطرات» در لشت نشا

فیلمبرداری فیلم داستانی «پرچین خاطرات» به کارگردانی طوبی رحمان نیا بعد از شش روز فیلمبرداری در روستای نورود و شهر لشت نشا به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر؛  فیلمبرداری فیلم داستانی «پرچین خاطرات» به کارگردانی طوبی رحمان نیا بعد از شش روز فیلمبرداری در روستای نورود و شهر لشت نشا به پایان رسید.

داستان فیلم در مورد خاطرات گلچهره، دختر یکی از اربابان لشت نشا است، بهادر کارگر ارباب، عاشق دختر ارباب می‌شود اما به دلایلی نمی‌تواند با او ازدواج کند. دختر ارباب به خاطر علاقه به شعر ودرس بر خواسته خود پافشاری میکند ولی زن ارباب که بعد مرگ مادر گلچهره خانم خانه شده به هر ترفندی با طلسم وجادو نمیخواهد گلچهره ازدواج کند تا وارثی برای ارباب بجا بزارد وبه این دلیل گلچهره راطلسم میکند تا شوهر نکند ولی طلسم برعکس میشود تا این که گلچهره با مرد سن بالایی که برای خرید زمین های ارباب از شهر آمده بود به خواست ارباب ازدواج می‌کند و به شهر بر میگردد.
سال ها میگذرد و گلچهره دچار سرطان می شود و دکترها او را جواب می کنند. او آرزو دارد در منزل پدری خود بمیرد به همین دلیل به خانه ارباب بر میگردد و . . .

 فریبرز زیده سرایی، ارشد امیر اسکندری، شیرین محسنی، طوبی رحمان نیا، مهسا نقیبی، عارفه درستکار، ساناز پاکروان، گلناز مرادی، سارا راکعی، فهیمه پورباقری ، مسیح سعادت، آنا سائل، فرشید گلچین بعنوان فیلمبردار ، طوبی رحمان نیا بعنوان کارگردان ،  سارا راکعی بعنوان  نویسنده ،  گلناز مرادی بعنوان منشی صحنه، مازیار کهنسال بعنوان صدا و تدوین، ، الهام عادلی بعنوان گریم ،  فاطمه پیر، هومن بزرگی، فرشید گلچین بعنوان عکاس و پرویز کشاورز بعنوان تهیه کننده از جمله عوامل این فیلم هستند.

گفتنی است ،  این فیلم داستانی قرار است در شبکه باران به نمایش در آید.

 

 

انتهای پیام/۸۵۶۳
 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads