کد خبر: 175272 - تاریخ: دوشنبه، 24 سپتامبر 2018 - 21:51

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام کرد:

اجرای بیش از ۱۷۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای بیش از۱۷۰ کیلومترعملیات شبکه گذاری گاز در نیمه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خوبان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: این مقدار شبکه گذاری در ۲۱۱ روستای استان صورت پذیرفته و بالغ بر ۱۷ کیلومتر از این میزان مربوط به اجرای حفرات خالی شهرها و روستاها می باشد.

 اکبر اظهار داشت: هم اکنون مجموع طول شبکه گاز در استان به ۲۰ هزار و ۳۵۷ کیلومتر رسیده و با توجه به نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه ای گازرسانی در استان هر سال از میزان عملیات شبکه گذاری کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز هم اکنون به تمام شهرها (بجز ماسوله بجهت حفظ بافت تاریخی) و ۱۹۴۲ روستای استان گازرسانی نموده گفت: شرکت گاز علاوه بر توسعه گازرسانی به مناطق مختلف استان در جهت نهاینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی نیز اقدامات گسترده ای را به انجام رسانده است که از جمله آنها می توان به اجرای طرح سفیران انرژی و همکاری شایسته با فرمانداری ها، صدا وسیما، رسانه ها و سایر سازمان های تبلیغی اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به فرار رسیدن فصل سرد سال از کلیه مشترکین محترم خواست تا قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی از سلامت تجهیرات و وسایل خود اطمینان حاصل نموده و همچنین از باز بودن راه های دودکش منزل اطمینان حاصل فرمایند.

انهای پیام/۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads