کد خبر: 175201 - تاریخ: یکشنبه، 23 سپتامبر 2018 - 15:26

ملت ایران در برابر دشمنان انعطاف نشان نمی‌دهد /فرسودگی تجهیزات آموزشی از مشکلات گیلان است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز گفت: ملت ایران هر روز استوارتر از قبل در برابر دشمنان خود می‌ایستد و هیچگونه انعطافی نشان نمی‌دهد.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی صبح امروز در مراسم “زنگ مهر” به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ در مدرسه دخترانه “زینبیه” رودسر اظهار داشت: حادثه تروریستی اهواز همه ملت ایران را اندوهگین کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا ملت ایران را تسلیم کنند ابراز داشت: ملت ایران هر روز استوارتر از قبل در برابر دشمنان خود می‌ایستد و هیچگونه انعطافی در مقابل آنها نشان نمی‌دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: نگاه دولت و مجلس به رشته‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای نگاه ویژه‌ای است.

عباسی با بیان اینکه آینده کشور نیازمند حضور دانش‌آموختگان رشته‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای است خاطرنشان کرد: معلمان قشر فداکاری هستند که پروانه‌وار دور شمع وجودی دانش‌آموزان می‌گردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دستور این کمیسیون در راستای اجرا طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: امیدواریم جامعه فرهنگیان کشور با حمایت مسئولان بتوانند مسیری را که انتخاب کردند با قدرت طی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش‌آموزان استان گیلان تصریح کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی کشور هستند که آینده کشور وابسته به تربیت و پرورش آن‌ها است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که آموزش و پرورش استان گیلان به‌دلیل شرایط اقلیمی استان با آن مواجه است ابراز داشت: فرسودگی تجهیزات آموزشی بخشی از این مشکلات است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم همکاری خیران مدرسه‌ساز در راستای نوسازی تجهیزات آموزشی مدارس استان گیلان گفت: دانش‌آموزان از ما توقع دارند که تجهیزات آموزشی مناسبی را برای آن‌ها فراهم کنیم.

امام جمعه رودسر نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امیدوار هستیم که جوانان و دانش‌آموزان خوبی برای پیشرفت آینده کشور تربیت شوند.

حجت‌الاسلام تقی روحانی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز تصریح کرد: دیروز شاهد بودیم که مزدوران استکبار در شهری که نماد مقاومت ایران است جنگی را علیه مردم به راه انداختند.

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads