کد خبر: 17520 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 ژانویه 2013 - 16:41

سایت تابناک، با دستور قضایی مسدود شده است

به گزارش خوبان یک منبع آگاه، یکشنبه شب با تایید این خبر به ایرنا گفت: دادستان تهران علیه سایت تابناک اعلام جرم و دستور مسدود ساختن آن را صادر کرده است. سایت تابناک متعلق به ˈمحسن رضاییˈ، از صبح یکشنبه مسدود شده است. برخی گزارش های منتشره نیز حاکی است، این اقدام به دلیل انتشار […]

به گزارش خوبان یک منبع آگاه، یکشنبه شب با تایید این خبر به ایرنا گفت: دادستان تهران علیه سایت تابناک اعلام جرم و دستور مسدود ساختن آن را صادر کرده است.

سایت تابناک متعلق به ˈمحسن رضاییˈ، از صبح یکشنبه مسدود شده است.

برخی گزارش های منتشره نیز حاکی است، این اقدام به دلیل انتشار نظرات توهین آمیز کاربران و با شکایت مدعی العموم انجام شده است.

سامانه اینترنتی تابناک – متعلق به محسن رضایی- سال ۱۳۸۶ و پس از فیلتر و تعطیل شدن وب سایت ˈبازتابˈ راه اندازی شد.

در این حال، ˈدفتر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانهˈ اعلام کرده است: ˈفیلترینگ سایت تابناک از سوی این کارگروه انجام نشده و رأسا از سوی دادستانی تهران صورت گرفته است.ˈ

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، با تصویب قانون جرایم رایانه ای که سال ۱۳۸۸ به تصویب رسید، کار خود را آغاز کرد.

به نوشته وب سایت رسمی این کارگروه، ˈنظارت بر فضای مجازی و پالایش تارنماهای حاوی محتوای مجرمانه و رسیدگی به شکایات مردمیˈ مسوولیت های این کارگروه به شمار می روند.

گزارش ها حاکی است، سامانه اینترنتی ˈتابناکˈ به دلیل ˈانتشار نظرات برخی کاربرانˈ از ساعت یک بامداد یکشنبه فیلتر شده است و مسوولان آن برای رفع این مشکل و اخذ نظر مساعد مراجع ذیربط، تلاش خود را آغاز کرده اند.

 

انتهای پیام/861

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads