کد خبر: 175175 - تاریخ: یکشنبه، 23 سپتامبر 2018 - 13:46

حال و هوای مجتمع آموزشی سردار جنگل و خاتم(ص) خمام در اولین روز مهر ماه به روایت تصویر

اول مهرماه هرسال برای  دانش آموزان شروع یک زندگی جدید و فصل به شمار می رود.

به گزارش خوبان خبر؛ اول مهرماه هرسال برای  دانش آموزان شروع یک زندگی جدید و فصل به شمار می رود.

اولین روز مدرسه یک حال و هوای دیگه ای داشت ،‌ بعضی از بچه ها می ترسیدند ، بعضی ها توی یک گوشه کز کرده بودند و انگاری محیط مدرسه خیلی براشون غریبه بود . بعضی ها هم که خیلی راحت باهاش کنار اومده بودند.

فصل پاییز هم مانند دیگر فصل‌ها، باشکوه است؛ فصل برگ‌ریزان درختان، فصل گذر از گرمای تابستان و سرشار از زیبایی‌ها؛ و در کنار این ابهت، آغاز فصل رویش علم و شکوفایی دانش است.

مشاهده دانش‌آموزان قد و نیم قد با لباس و کیف مدرسه در کوچه‌ها و خیابان‌ها، انسان را به وجد می‌آورد و اگر سال‌های سال از دنیای میز و نیمکت و مدرسه فاصله گرفته باشید، غربت و دلتنگی خاص در گوشه دل‌های‌تان و یک یادش بخیر و خوش به حالشان در زبان‌ها، نقش خواهد بست.

اگر پدر و مادر باشید و فرزند دلبندتان اول مهر عازم مدرسه شده باشد، دیگر آخرین مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی چندان اهمیت و جذابیت برایتان ندارد، اصلا دیگر فکر نمی‌کنید که تیم ورزشی مورد علاقه‌تان چه کار کرد، برد یا باخت؛ اما شاید برایتان جالب باشد که دلبندتان در مدرسه چه می‌کند و به راستی حال و هوای یک مدرسه ابتدایی در اولین هفته شروع مدارس چگونه است؟

امروز مدرسه سردار جنگل و خاتم(ص) خمام هم همچون مدارس دیگر استان حال و هوای خاصی داشت که در ادامه تصاویری از آغاز سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸ را مشاهده می کنید. 

 

 

انتهای پیام/۵۶۵۶۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads