کد خبر: 17515 - تاریخ: چهارشنبه، 30 ژانویه 2013 - 10:00

محسن هاشمی: خداوند با حفظ وثیقه آزادی مهدی در دزاشیب مکر ماکرین راخنثی کرد.

خوبان خبر: واقعاً خداوند بزرگ است که اين ملک بنام فرزندان مي‌شود و براي آزادي مهدي از زندان هزينه مي‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از روزنامه ابتكار، او درباره شايعات مکرري که درباره کانديداتوري آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري 92 مطرح شده است مي‌گويد:در شرايطي هستيم که قطعاً ديگر سکوت جائز نيست. به شرايط مهم انتخاب مردم وارد مي‌شويم و همه بايد نقش روشنگري خود را بازي کنند. ايشان قطعاً قصد ندارند که از مشکلات و بن‌بست‌هاي پيش آمده به هر دليل براي کشور کلاهي براي خود بدوزند. از طرف ديگر هم نمي‌توانند منفعل باشند، کاري هم نکنند. در نتيجه به نظر سعي مي‌کنند که جريان‌هاي دوستدار نظام را به هم نزديک کنند تا مسئولين و دلسوزان کاري کشور بتوانند ابراز وجود و عقيده کنند و کشور را از بن‌بست‌هاي ايجاد شده در زمينه‌هاي مختلف نجات دهند.

محسن هاشمي در واکنش به شايعاتي که همواره از سوي برخي گروه‌ها درباره ميزان دارايي خانواده آيت‌الله هاشمي رفسنجاني مطرح بوده گفت: هاشمي رفسنجاني و خانواده‌اش نسبت به ديگران و بيشتر از همه در طول 20 سال گذشته زير ذره‌بين مردم و چشم‌هاي نظارتي در کشور بوده و هستند. ايشان در سال‌هاي پيش از انقلاب با اعتقاد به اينکه انقلاب احتياج به پايگاه اقتصادي هم دارد در کنار فعاليت جدي اجتماعي که منجر به زندان، شکنجه و… نيز مي‌شد و با بيش 7 بار دستگيري و بيش از 5 سال زندان، فعاليت‌هاي اقتصادي هوشمندانه‌اي را نيز دنبال مي‌کردند که منجر به قدرت مالي قابل مطرحي در قبل از انقلاب شد. ولي جالب است که بدانيد که از اين قدرت مالي حتي فقط در حد 20درصد هم در جهت معاش خانواده استفاده نکرده‌اند. و همگي را در جهت نيازهاي اجتماعي و اقتصادي جامعه و مردم و انقلاب خرج کرده‌اند.

محسن هاشمي افزود: يکي از دارايي‌‌هاي معروف هاشمي رفسنجاني مربوط به قبل از انقلاب بيش از 200 قطعه زمين در قم در سالاريه بوده است که آقاي شجوني گهگاه از آن نيز در مصاحبه‌ها ياد مي‌کنند. از آن قطعات فقط کمتر از 10 قطعه مانده که آن هم به نام ايشان نيست و در اختيار خانواده ايشان يعني ماهاست. لذا ملاحظه مي‌نمائيد که حدود 160 قطعه از آن در جهت اهداف اجتماعي، سياسي و اقتصادي انقلاب هزينه شده است و باقي‌مانده در جهت معاش خانواده و فرزندان استفاده شده است اگر دارايي و امکاناتي در اختيار ما به عنوان خانواده است از اين املاک يا تبديل به احسن شده اين املاک قبل از انقلاب است. بنابراين ملاحظه مي‌فرمائيد که حجم و رقم دارايي ايشان تا چه حدي بيش از 75درصد کم شده است. وي اضافه کرد:يا ايشان در کرج و در تهران خيابان گرگان سابق نزديک ميدان ثرياي سابق صاحب 50درصد پاساژي و آپارتمان‌هاي بودند که ديگر از آنها خبري نيست.

پسر رئيس مجمع تشخيص در ادامه گفت: يا دوستان و همکاران و همفکران قديمي‌ ايشان مي‌دانند. قبل از انقلاب در هلجرد کرج ايشان به همراه همفکران مبارزه خود نسبت به خريد چندين ميليون متر مربع زمين اقدام نمودند. هم اکنون از آن زمين‌ها به اندازه چند صد متر بيشتر براي باقي‌مانده است. نزديک به 95درصد آن زمين‌ها به تشکيلات سالمندان کهريزک بهشت معصومه کرج واگذار شده است. در نتيجه براي ايشان دارايي نمانده است. صحبت از کم شدن نيست بلکه براي ايشان هيچ دارايي باقي نمانده است. فقط همان زمين کشاورزي پسته در بهرمان و نوق است که آن هم ارث پدري است و مهر حاج خانم است و هم اکنون توسط من مديريت مي‌شود و از آن درآمد زندگي ايشان و خانواده را مي‌چرخاند.

بنابراين به قاطعيت مي‌شود گفت که دارايي هاشمي رفسنجاني و خانواده نسبت به قبل از انقلاب حداقل بين 60 تا 80درصد بستگي به نوع قيمت‌گذاري کمتر شده است.اخيراً يکي از دارايي‌هاي مانده از قبل از انقلاب يعني زمين 1200 متر مربعي با 8 آپارتمان آن در دزاشيب را به عنوان وثيقه براي آزادي مهدي گذاشته‌ايم. فکر مي‌کنم که خداوند اين دارايي که از قبل از انقلاب خريداري شده بود و ايشان به بچه‌ها و براي زندگي واگذار کرده بودند و تا هم اکنون حفظ شده بود توانست براي رفع ظلمي که به خانواده ما استفاده گردد. خداوند واقعاً بزرگ است. اين ملک را پدر در سال 1353 متري مربعي 1000 تومان خريده بودند و بعد از نزديک به 40 سال با نظر و قدرت و کمک خداوند براي از بين بردن مکر ماکرين مورد استفاده قرار گرفت. واقعاً خداوند بزرگ است که اين ملک بنام فرزندان مي‌شود و براي آزادي مهدي از زندان هزينه مي‌شود.وي درباره برخي شايعات پيرامون وضعيت مالي برادرش مهدي نيز گفت: شما توجه کنيد به تخريبي که عليه مهدي براي موضوع کشتي درست کردند. نوشتند کشتي تفريحي مهدي؛ جالب است که در اين خبر يک نامه‌اي هم گنجاندند که نوشته شده بود به فلان پايگاه هوايي مبني بر اينکه اين کشتي که مي‌آيد فرودگاه مهرآباد تهران، متعلق به فلاني(مهدي هاشمي) است. حالا آدم بايد عاقل باشد و فريب اينجور تخريب‌هاي روشن را نخورد. وقتي کد کشتي را بزنيد و کشتي را بزرگ کنيد، مشاهده مي‌کنيد که ابعاد کشتي در حدود 36 در 12 متر است. اگر داخل کشتي را توجه کنيد، دکل آن در حدود 7 متر است و 5 اطاق VIP دارد. اين کشتي براي اين ساخته نشده که داخل هواپيما بگذارند و از آنجا هم بياورند فرودگاه مهرآباد تهران. آخر چه جور مي‌خواهند از اين کشتي آنهم در تهران استفاده کنند؟ توي حوض چه کسي در تهران مي‌خواهند از اين کشتي استفاده کنند؟ اين با عقل جور در نمي‌آيد. هر کسي توجه کند، کاملا متوجه مي‌شود که دروغ است. اينها اين عکس را از اينترنت پيدا کردند و گذاشتند روي خبر و يک نامه جعلي هم روي آن گذاشتند. مثلا پايگاه هوايي به چه معناست؟ و اين کاملا مشخص است که يک کار تخريبي است که اصولا بايد نظام جلوي اين نوع کارها را بگيرد.قطعا ماجراي اين کشتي نمي‌توانسته صحت داشته باشد. اين کشتي را کجاي تهران مي‌توان استفاده کرد؟ و اصلا چرا بايد کشتي را به تهران بياورند؟ چنين کشتي را که به تهران نمي‌آوردند.

 

انتهای پیام/86

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads