کد خبر: 175110 - تاریخ: شنبه، 22 سپتامبر 2018 - 22:54

توسط یک منبع آگاه محلی

مرگ یک شهروند خمامی بر اثر برخورد علم عزاداری تکذیب شد

یک منبع آگاه محلی با تاکید بر اینکه مرگ وی بر اثر برخورد علم عزاداری تکذیب شده و نادرست است، خاطرنشان کرد: علت مرگ ایست قلبی عنوان شده است.

به گزارش خوبان خبر ، در حالی که برخی شنیده‌ها از مرگ یک زن جوان به دلیل برخورد علم عزاداری با وی در جریان مراسم عزاداری شب تاسوعا در محدوده‌ی میدان فرهنگ خمام حکایت داشت، عدم شناسایی هویت وی و عدم اطلاع از وضعیت جسمانی او موجب شده بود تا امکان اطلاع‌رسانی در راستای تایید یا رد این شایعه میسر نباشد.
البته برخی پیگیری‌ها از عدم اطلاع مسوولین مربوطه از مرگ فردی بر اثر برخورد علم عزاداری خبر داده و یکی‌از پزشکان نیز با ابراز بی‌اطلاعی از موضوع برخورد علم عزاداری با فرد آسیب‌دیده‌ی ناشناس، عنوان کرده بود: زن مذکور درحالی به مطب وی انتقال یافت که نبض و علائم حیاتی نداشته و علیرغم آنکه مرگ او اعلام شد، جهت اطمینان بیشتر توسط همراه وی به بیمارستان انتقال یافت.
این در شرایطی بوده است که شنیده‌های دیگر از برخی افراد نزدیک به محل حادثه از این موضوع حکایت داشت که فرد مذکور با علم عزاداری فاصله داشته و در نهایت به نظر می‌رسید برخورد علم عزاداری با این‌شهروند تنها یک شایعه‌ی نادرست بوده باشد.

با این وجود، امروز یک منبع آگاه محلی با بیان اینکه هویت فرد مذکور شناسایی شده است، گفت : «ف.ز» حدوداً ۳۸ ساله و ساکن خمام بوده که در حاشیه‌ی برگزاری مراسم عزاداری شب تاسوعا دچار ایست قلبی شده و متعاقباً به یکی‌از مطب‌های شبانه‌روزی و سپس بیمارستان انتقال یافته است.

وی با تاکید بر اینکه مرگ وی بر اثر برخورد علم عزاداری تکذیب شده و نادرست است، خاطرنشان کرد: علت مرگ ایست قلبی عنوان شده است.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads