کد خبر: 175037 - تاریخ: شنبه، 22 سپتامبر 2018 - 14:38

رئیس آموزش و پرورش خمام :

۷۸۰۰ دانش آموز خمامی در ۷۶ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند

محمود کنعانی با بیان اینکه بیش از ۷۸۰۰ دانش آموز در ۷۶ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند، تعداد مدارس دولتی را ۱۱ مدسه دولتی برشمرد و گفت: ۱۰ درصد دانش آموزان این بخش در این مدارس تحصیل می کنند.

به گزارش خوبان خبر؛ همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید زنگ غنچه ها،شکوفه ها و جوانه ها صبح امروز با حضور مسولین محلی در دبستان عابدی راد، دبستان یاس نو و دبیرستان دخترانه ۲۲ بهمن چوکام نواخته شد.

محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی که در مدرسه دبستان یاس نو برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با جان فشانی ها و فداکاری های رزمندگان ، شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است. 

 رئیس آموزش و پرورش خمام با بیان اینکه پیش‌دانشگاهی از دوره آموزشی حذف‌شده و پایه دوازدهم جایگزین آن شده است تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید یک‌پایه نیز در هنرستان‌ها اضافه‌شده است.

محمود کنعانی با بیان اینکه بیش از ۷۸۰۰ دانش آموز در 76 واحد آموزشی تحصیل می‌کنند، تعداد مدارس دولتی را 11 مدسه دولتی برشمرد و گفت: 10 درصد دانش آموزان این بخش در این مدارس تحصیل می کنند.

 به گفته وی،امروز ۴۵۰ دانش آموز پیش دبستانی و ۶۴۲ دانش آموز پایه اول 600 دانش آموز پایه هفتم به طور رسمی سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

 رئیس آموزش و پرورش خمام با بیان توصیه هایی به معلمان و اولیاء دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان به فضای با نشاط و مفرح در خانه و مدرسه نیازمندند بنابراین اولیاء و همکاران در مدرسه تا می توانند فضایی شاد را برای آنان فراهم کنند.

 

 

انتهای پیام/۴۵۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads