کد خبر: 175007 - تاریخ: شنبه، 22 سپتامبر 2018 - 11:51

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در خمام

صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجیان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا به میزبانی سپاه مقداد شهرستان  رشت برگزار شد. 

به گزارش خوبان خبر؛ صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجیان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا به میزبانی سپاه مقداد شهرستان  رشت برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه  مقداد شهرستان رشت در این مراسم اظهار کرد: زمانی که استکبار جهانی کشور عزیز ایران را مورد آماج حملات قرار داد در برآوردهای خود عظمت استقامت مردم ایران را تصور نمی کرد.
سرهنگ  حسن امینی افزود: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با توکل بر خداوند در برابر دشمن مقاومت کردند و نشان دادند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اجازه نمی دهند دشمن پلید به خاک این مرزوبوم تجاوز کند.

وی تصریح کرد: به همت مردم این آب و خاک دشمنی که قصد داشت در طول یک هفته تمام کشور را بگیرد در نهایت درون خاک کشور خود تحقیروسرافکنده شد.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز آمریکا و انگلیس جنایت کار هم دست شده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را به زانو درآورند که ناکام ماندند.

فرمانده سپاه  مقداد رشت خاطرنشان کرد: تمامی کشورهای منطقه در ناامنی به سر می برند و در این میان کشور عزیز و سرافراز ایران به برکت جانفشانی جوانان برومند خود امروز به یک لنگرگاهی تبدیل شده که نه نتها امنیت در آن برقرار است بلکه سایر کشورها نیز امنیت خود را مدیون کشور ایران هستند.

 

 

انتهای پیام/۶۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads