کد خبر: 17480 - تاریخ: دوشنبه، 28 ژانویه 2013 - 16:45

شهرآورد گیلان با دو بازیکن محروم ملوان و داماش

خوبان خبر: تیم‌های فوتبال ملوان و داماش هر کدام با یک محروم پای به دربی فوتبال گیلان می‌گذارند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و داماش گیلان عصر فردا در ورزشگاه تختی بندر انزلی رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند، مصافی که دربی فوتبال گیلان و به گواه آمار پس از دربی استقلال و پرسپولیس، دومین شهرآورد حساس فوتبال کشورمان قلمداد می‌شود.

وجود بازیکنان محروم در نزد یاران دو تیم یکی از موارد مهم دو تیم در دربی گیلان است و در این دربی داماش و ملوان به ترتیب از وجود مهاجم و مدافع خود محروم هستند.

علیرضا جهانبخش مهاجم داماش با اخطاری که در بازی مقابل مس کرمان گرفته بود سه اخطاره شد و به همین دلیل از همراهی آبی‌پوشان رشتی در برابر ملوان محروم است.

هادی تامینی مدافع ملوان نیز در دیدار قبلی تیمش در برابر نفت تهران در دقیقه 82 به دلیل ضربه زدن به بازیکن حریف با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و به این ترتیب فرصت بازی در شهرآورد گیلان را از دست داد.

داماش و ملوان به غیر از دو بازیکن مذکور، محروم دیگری ندارند اما وضعیت حضور «کوباکار کبه» و مرتضی ابراهیمی از داماش به دلیل مصدومیت هنوز مشخص نیست و علیرضا رمضانی از ملوان همچنان در بند مصدومیت بوده و به دربی گیلان نمی‌رسد.

به گزارش فارس، ملوان و داماش در حالی به مصاف هم می‌روند که ملوان با 32 امتیاز در رده دهم و داماش نیز با 24 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند.

داماش - ملوان

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads