کد خبر: 174773 - تاریخ: چهارشنبه، 19 سپتامبر 2018 - 11:31

تصادف در محدوده کته سر خمام 2 مصدوم برجای گذاشت؛

جاده مرگ در سایه‌سکوت مسئولین قربانی‌می‌گیرد/ چه کسی جوابگوی تصادفات مردم و حشکبیجار خواهد بود

تصادف  یک دستگاه سواری پراید و ۴۰۵ در ساعت یک بامداد امروز پنچ شنبه در محدوده کته سر خمام  پس از برخورد برخورد دو مصدوم برجای گذاشت .

به گزارش خوبان خبر؛ تصادف یک دستگاه سواری پراید و ۴۰۵ در ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه در محدوده کته سر خمام  پس از برخورد با یکدیگر دو مصدوم برجای گذاشت .

یکی از شاعد عینی در محل سانحه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مصدومین حادثه‌ بامداد امروز چهارشنبه توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت : این سانحه ۲ مصدوم به همراه داشت.

پیشتر هم نوشتیم محور خمام به خشکبیجار یکی از خطرناک ترین محور استان گیلان می باشد که همواره شاهد بروز تصادفات متعدد منجر به جرح و فوت هستیم، این مسیر به جاده مرگ معروف شده امسال تعداد زیادی همشهریان خشکبیجاری و خمامی را به کام مرگ کشانده  اما تاکنون اقدامی توسط مسئولین ذیربط جهت برطرف کردن انجام نگرفته است.

براساس این گزارش در آخرین تصادف در محمور خمام به حشکبیجار رخ داد یک جوان ۳۵ ساله پس مرگ مغزنی ،خانواده‌ای ایثارگر اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهدا کرد. 

سریال تصادف در محور خمام– خشکبیجار همچنان ادامه دارد، تصادف در محور خمام به خشکبیجار یک کشته برجا گذاشت،تصادفات در محور مواصلاتی خمام به خشکبیجار ۲ مصدوم برجای گذاشت، ۲ کشته و ۳ مصدوم در حادثه تصادف دو خودروی پراید، ۴ مصدوم در حادثه تصادف نیسان با پیکان‌وانت و پژو ۴۰۵ ، ۴ مصدوم در حادثه تصادف نیسان با پیکان‌وانت و پژو ۴۰۵ سانحه تصادف در محدوده کته‌سر ۱ کشته برجای گذاشت ، اینها تنها بخش کوچکی از تیترهای رسانه‌ها درباره حوادث ناگوار جاده خمام به خشکبیجار است.

 

انتهای پیام/۳۶۳

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads