کد خبر: 174633 - تاریخ: دوشنبه، 17 سپتامبر 2018 - 15:35

ظهر امروز صورت گرفت:

دیدار جمعی از مسئولین بخش خمام با خانواده‌ی فرد اهدا کننده عضو

مسئولان شهر خمام ظهر امروز با خانواده مرحوم میرخوش فال اهدا کننده عضو، بمنظور تقدیر از کار خداپسندانه این خانواده دیدار کردند.

به گزارش خوبان خبر؛ مسئولان شهر خمام ظهر امروز با خانواده مرحوم میرخوش فال اهدا کننده عضو، بمنظور تقدیر از کار خداپسندانه این خانواده دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان امام جماعت شهر خمام ، معرف نیکان معاون بخشدار خمام و جمعی از مسولین محلی با خانواده جوانی که با اهدای اعضای بدنش جان  چندین نفر را نجات داده بود دیدار کرده  و از این اقدام خیرخواهانه قدردانی کردند.

به گزارش خوبان خبر؛ امیرخوش فال ۳۵ ساله ساکن خمام که نوزدهم شهریورماه جاری به در محور خمام به خشکبیحار براثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود ، با رضایت خانواده وی ۲ کلیه و نسوج شامل دریچه های قلب، چند قطعه استخوان ، تاندون و … برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شد. 

محور خمام به خشکبیجار یکی از خطرناک ترین محور استان گیلان می باشد که همواره شاهد بروز تصادفات متعدد منجر به جرح و فوت هستیم، این مسیر به جاده مرگ معروف شده امسال تعداد زیادی همشهریان خشکبیجاری و خمامی را به کام مرگ کشانده  اما تاکنون اقدامی توسط مسئولین ذیربط جهت برطرف کردن انجام نگرفته است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads