کد خبر: 174522 - تاریخ: شنبه، 15 سپتامبر 2018 - 14:21

فرمانده انتظامی استان گیلان:

۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق در گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان گیلان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در حاشیه تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور با اقتدار پلیس در راستای تأمین امنیت و نظم عزاداران حسینی با حفظ اصل حرمت و قداست برنامه‌های سوگواری دستجات حسینی در اماکن عمومی انجام شده است.

اسحاقی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت میزبانی از زائرین اربعین حسینی از مرز آستارا افزود: استان گیلان دروازه ورود زائرین و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بالاخص سالار و سرور شهیدان از آسیای میانه و قفقاز محسوب می‌شود که با ایجاد موکب‌های متعدد از این عزیزان در بدو ورود به مرز آستارا پذیرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در راستای میزبانی مطلوب از زائرین خارجی ورودی از مرز آستارا تمهیدات بسیار خوبی طبق روال سال‌های گذشته انجام گرفته است گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش ورود زائرین خارجی از مرز آستارا داشته‌ایم که امسال پیش بینی می‌شود بالای ۲۲ هزار نفر خواهد رسید و جهت حفظ امنیت و نظم تمام اقدامات لازم انجام گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تردد اتباع خارجی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است خاطرنشان کرد: بسیاری از این عزیزان جهت تامین مایحتاج و سایر موارد ضروری از مرز آستارا وارد کشور می شوند که البته این مراودات به نفع مردم هر دو کشور می باشد.

اسحاقی با اشاره به آمار عملکرد کشف کالاهای قاچاق و برخورد با قاچقیان در استان گیلان نیز افزود: در این راستا قاچاق مواد مخدر و سوخت در داخل استان جز موضوعات مهم پلیس استان بوده که بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در شش ماهه نخست امسال کشف شده است و تاکنون در این حوزه حدود ۵ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی با اشاره به آمار قاچاق مواد مخدر و تعداد قاچاقچیان دستگیر شده در این مدت نیز اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان گیلان کشف و ضبط شده که در این راستا حدود ۳۰۰ نفر اعم از خرده فروش حاملین مواد مخدر در استان گیلان دستگیر شده اند.

انتهای پیام/۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads