کد خبر: 174480 - تاریخ: جمعه، 14 سپتامبر 2018 - 22:19

روز تلخ ورزشگاه پیر انزلی

ملوان صفر- سپیدرود ۱؛ السنگیلانو!

شاگردان علی کریمی با کسب برتری مقابل ملوان بندرانزلی علاوه بر صعود به مرحله بعدی جام حذفی طلسم ۳۳ ساله را شکستند.

به گزارش خوبان، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز تیم سپیدرود رشت در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی در انزلی مقابل ملوان قرار گرفت و با تک گل محمد غلامی که از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۶ به دست آمد، رقیب دیرینه خود را شکست داد و به مرحله یک هشتم مسابقات راه یافت.

این دیدار از ابتدا بسیاری داغ و تماشایی شروع شد به طوریکه تا دقیقه ۹، سه موقعیت بر روی دروازه‌ها ایجاد شد و اما در ادامه هر دو تیم با محافظه کاری به کار خود ادامه دادند و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت. اما در دقیقه ۴۳ با خطای میثم تهیدست بر روی بازیکن ملوان و خشم طرفداران این تیم جنجال تازه‌ای در بازی رخ داد. انزلی‌چی‌ها که بسیار عصبانی بودند با پرتاب سنگ، سر بازیکن سپیدرود را شکستند و خراش کوچکی بر روی دست حسین زرگر ایجاد کردند و همین اتفاق باعث شد علی کریمی تنها یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول، تیمش را از زمین مسابقه بیرون بکشد. در نهایت هم با تاخیر ۱۵ دقیقه نیمه اول ادامه پیدا کرد.

با شروع نیمه دوم ملوانی‌ها که دوست داشتند پیروزی شیرینی را در خانه به دست آورند حملات زیادی را بر روی دروازه سپیدرود انجام دادند که سرانجامی نداشت. اما در ادامه پوریا غلامی با اشتباه بچگانه خود توپ را در اختیار محمد غلامی گذاشت و این مهاجم با تجربه هم توانست یک ضربه پنالتی به دست آورد. در نهایت هم خودش این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تک گل مسابقه این گونه رقم بخورد.
پس از دریافت گل شاگردان پورغلامی که دوست نداشتند از مسابقات حذف شوند، حملات زیادی را بر روی دروازه سپیدرود انجام دادند که همه آن‌ها با درخشش ملکی و خط دفاع سپیدرود دفع شد و این تیم رشتی به پیروزی شیرینی مقابل حریف دیرینه خود دست یافت.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads