کد خبر: 174444 - تاریخ: جمعه، 14 سپتامبر 2018 - 16:16

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان:

رشد ۱۶ درصدی مأموریت اورژانس گیلان در سال ۹۶

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با تأکید بر رشد ۱۶ درصدی مأموریت اورژانس گیلان نسبت به سال ۹۵ گفت: در سال ۹۶ بالغ‌بر ۸۴ هزار مأموریت اورژانسی در گیلان انجام‌شده که این آمار نشان‌دهنده رشد مأموریت اورژانسی گیلان است.

به گزارش خوبان، پیمان اسدی در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه رشت با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: بعد از حادثه تخریب سقف فرودگاه مهرآباد در سال ۵۲ اورژانس ۱۱۵ شکل‌گرفته و نخستین پایگاه‌های اورژانس در شهرهای رشت، رودبار و منجیل تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به نوسازی کامل ناوگان خودرویی اورژانس گیلان در دو سال اخیر افزود: ۶۲ پایگاه اورژانس در استان گیلان مشغول به خدمت‌رسانی است ازاین‌رو، می‌توان اجرای طرح امداد نوروزی، طرح امداد تابستانی، طرح امداد ساحلی و حضور در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را ازجمله برنامه‌های اورژانس گیلان عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با تأکید بر رشد ۱۶ درصدی مأموریت اورژانس گیلان نسبت به سال ۹۵ گفت: در سال ۹۶ بالغ‌بر ۸۴ هزار مأموریت اورژانسی در گیلان انجام‌شده که این آمار نشان‌دهنده رشد مأموریت اورژانسی گیلان است.

اسدی از حضور اورژانس گیلان در مرز مهران در ایام اربعین خبر داد و افزود: اورژانس گیلان به دلیل رفاه حال زائرین و رفع نیاز فوریت‌های پزشکی در خدمت‌رسانی زائرین فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده مسافرین از طرح سالم‌سازی دریا اظهار کرد: امسال هیچ فردی در مناطق طرح سالم‌سازی دریای گیلان غرق نشده و آمار غرق‌شدگان در خارج از منطقه سالم‌سازی دریا بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان به برپایی کمپ‌های سلامت در ورودی شهرهای گیلان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: ۲۵ هزار و ۲۵۳ عملیات اورژانس در ایام تابستان انجام‌شده که در قالب طرح امداد تابستانی جای گرفته‌شده است.

اسدی اظهار کرد: خودروهای اورژانس گیلان به GPS مجهز بوده و مرکز کنترل MCMC در سال جاری به‌منظور کنترل اتاق‌های ICU بیمارستان‌های شهر رشت شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/۳۳۹۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads