کد خبر: 17444 - تاریخ: یکشنبه، 27 ژانویه 2013 - 20:28

مرگ عابر پیاده در راه روستایی لاهیجان

خوبان خبر: سرپرست پلیس راه گیلان از مرگ یک عابر پیاده و مجروح شدن عابری دیگر در تصادف رانندگی محور روستای امام‌ده پایین لاهیجان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مهیار رستگار عصر امروز در جلسه انتظامی استان با اشاره به وقوع یک فقره تصادف مرگبار در یکی از روستاهای لاهیجان اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه وانت نیسان که در محور روستای امام‌ده پایین لاهیجان در حرکت بود به دلیل بی‌توجهی به جلو و رعایت نکردن سرعت مطمئنه توسط راننده در جاده روستایی و بدون روشنایی دو عابر پیاده را زیر گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از عابران پیاده 38 ساله در دم جان خود را از دست داد، افزود: عابر 45 ساله دیگر به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرپرست پلیس راه گیلان وقوع تصادف خودرو با عابر در گیلان را موجب مرگ تعداد زیادی از عابران پیاده دانست و تصریح کرد: تصادف خودرو با عابر بدون تردید یکی از مشکلات و چالش‌های جدی ترافیکی استان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر دقت بیشتر راننده در هنگام رانندگی خاطر نشان کرد: رانندگان بیش از پیش در زمان تردد در جاده‌های استان باید احتیاط را چاشنی رانندگی خود کنند و عابران پیاده در زمان گذر از عرض و طول جاده‌ها با رعایت قوانین از خود در برابر تصادفات محافظت و مراقبت کنند تا شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads