کد خبر: 17437 - تاریخ: یکشنبه، 27 ژانویه 2013 - 20:22

پاسخ نعیمی به فائزه هاشمی: قوانین اوین را نمی توان تابع شما کرد و این شمائید که باید تابع قانون باشید

نماینده مردم آستارا در جواب شایعه نصب دوربین در حمام زنانه زندان اوین که از سوی وکیل فائزه هاشمی مطرح شده بود، افزود: ما در داخل زندان، یک دستشویی نشیمن و یک روشویی داریم که دوربین در قسمت بیرونی نصب شده است. ایشان اعتقاد دارد که در اینجا هم نباید دوربین باشد.

به گزارش خوبان، در پی انتشار خبری از صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا در خصوص بازدید وی از زندان اوین و ملاقات با فائزه هاشمی که با پایگاه خبری تحلیلی ۸دی و برخی دیگر از خبرگزاری ها گفتگو کرده بود، فائزه هاشمی جوابیه ای که درآن به موضوعاتی از قبیل نصب دوربین در حمام زنانه، به کاربردن کلمه فائزه بدون نام خانوادگی و … پرداخته بود به نمایده آستارا صادر کرد.
نعیمی در پاسخ و واکنش به این جوابیه مبنی بر چرایی استفاده از کلمه سرکرده به جای وکیل زندانیان ابراز کرد: معنای دیگر وکیل سرکرده است و خود خانم فائزه هاشمی رفسنجانی بهرمانی گفت که من وکیل و سرکرده و نماینده همه ی نسوان حاضر در بند هستم. این در حالی است که عنوان سرکرده را برای یک انسان بزرگ به کار می برند و در واقع ما ایشان را بزرگ کرده ایم.نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به انتقاد دیگر وکیل فائزه هاشمی مبنی بر اینکه چرا اسم وی را بدون نام خانوادگی به کار برده، خاطرنشان کرد: بنده نه تنها با نام خانوادگی بلکه با عنوان سرکار خانم فائزه هاشمی از ایشان یاد کرده‌ام.
نعیمی رز همچنین در جواب شایعه نصب دوربین در حمام زنانه زندان اوین که از سوی وکیل فائزه هاشمی مطرح شده بود، افزود: ما در داخل زندان، یک دستشویی نشیمن و یک روشویی داریم که دوربین در قسمت بیرونی نصب شده است. ایشان اعتقاد دارد که در اینجا هم نباید دوربین باشد. این درحالی است که آنجا یک سالن اجتماعی است که مشرف به ورزشگاه نسوان می باشد که به انواع و اقسام تجهیزات بدنسازی هم مجهز است.

وی همچنین در این زمینه تصریح کرد: هر مرکز و نهادی برای خود متولیانی دارد که قوانین را متولیان در نظر می‌گیرند و ما به خانم هاشمی رفسنجانی بهرمانی گفتیم اینجا دارای قاعده و چارچوبی است، متولیان و کارگزارانی دارد و مسئولین برمبنای مقررات بر آن نظارت می کنند، آنها نمی توانند براساس سلیقه ی شما قوانینی وضع کنند و قانون را نمی توان تابع شما کرد بلکه این شمایید که باید تابع قانون و مقررات باشید. آیا این حرف ما اشتباه است؟

نماینده بازدیدکرده از زندان اوین با اشاره به خون شهدای گرانقدر اظهار کرد: در چنین کشوری با قوانین اسلامی که قانون اساسی آن نیز بر مبنای شرع مقدس پایه گذاری شده است، عموم مردم در برابر قانون مساوی هستند. فرقی نمی کند که صفر نعیمی رز باشد یا خانم فائزه هاشمی رفسنجانی!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید مجدد بر عدم نصب دوربین در داخل حمام بند نسوان پرسشی انتقادی مطرح کرد: آیا رییس سازمان زندانهای کل کشور، مدیرکل زندانهای استان تهران بزرگ، قاضی ناظر زندان، ۴ نفر از بر%D


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads