کد خبر: 174306 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 سپتامبر 2018 - 09:15

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

برخی مسئولان هم‌صدا با دشمنان از وجود بحران سخن می‌گویند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با اشاره به توصیف جهاد در میدان نبرد گفت: در مواجه با مشکلات باید تدبیر کرد، جای تعجب است که برخی از مسئولان هم‌صدا با دشمنان می‌گویند که ما با بحران مواجه هستیم.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رضا رمضانی در شب سوم دهه اول محرم در مسجد حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه امروز یک امانت بزرگی به ما و مسئولین  سپرده‌شده است اظهار کرد: این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده است و همه باید در حفظ این امانت اهتمام داشته و در استمرار این مهم گام برداریم.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی موفق نشود به اسلام ضربه وارد می‌شود گفت: عدم توفیق انقلاب ایران موجب می‌شود که در دویست سال آینده کسی به مسلمان بودن خود  افتخار نکند و اسلام را فرصت برای رشد عقلانیت نپندارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک فرصت  است  و  امروز باید  از این فرصت برای رشد امنیت، عقلانیت و معنویت استفاده کرد افزود: معنویت و عقلانیت گمشده امروز جامعه بشری است و اسلام فرصتی برای حل این گمشده بشری است.

رمضانی با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد در حکومت اسلامی تصریح  کرد: یک انقلاب دینی علاوه بر مسائل فرهنگی، باید  به مسائل اقتصادی هم توجه کند چراکه اگر فقر در جامعه نهادینه شود تأثیر عمیق و منفی در جامعه دارد و این اثر در دین‌داری مردم نیز اثر می‌گذارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه دشمن از هر طریقی درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب است خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مشکلات در جامعه دیده می‌شود اما خیلی از مشکلات قابل‌حل بوده و باید برطرف شود.

رمضانی با اذعان به اینکه ما در حقیقت باید در هر دو بُعد فرهنگی و اقتصادی تلاش کنیم بیان کرد: ایران اسلامی باید  بستر رشد و کمال معنوی جوانان را میسر و از طرفی زمینه اقتصادی جوانان کشور را نیز فراهم کند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی منجر به بالا رفتن سن ازدواج جوانان شده و این افزایش سن منجر به آسیب به جوانان می‌شود افزود: امروز نسل جوان ما در آماج تهدیدات مختلف قرار دارد و باید برای مقابله با تهدید جوانان گام محکمی برداشته شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با بیان اینکه شرکت در مراسم سید و سالار شهیدان نوعی بازدارندگی از گناه را برای جوانان میسر می‌کند تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبری شرایط ما خاص و سخت است و هیچ‌وقت نباید خسته شد و باید کار مضاعف را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رمضانی با اشاره  به رویش‌های نسل جوان انقلاب بیان کرد: اگرچه در برخی جاها  شاهد ریزش و بی‌انگیزگی هستیم اما رویش جوانان انقلابی همچون شهید حججی بسیار مهم و قابل‌توجه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با  اشاره به توصیف جهاد در میدان نبرد بیان کرد: در مواجه با مشکلات  باید تدبیر کرد، جای تعجب است که برخی از مسئولان هم‌صدا با دشمنان می‌گویند که ما با  بحران مواجه هستیم، اگرچه در وضعیت حساسی به سر می‌بریم  اما دلیلی بر بحرانی بودن اوضاع جامعه نیست.

رمضانی با بیان اینکه انقلاب عاشورا در دو جهت فرهنگی و اقتصادی است گفت: احیا کتاب خدا بعد فرهنگی انقلاب عاشورا بود و تحقق عدالت، بُعد اقتصادی انقلاب عاشورا بوده که باید از آن درس گرفت.

وی با بیان اینکه جوان انقلابی باید مسئولیت‌پذیر باشد افزود: پای‌کار ماندن و مسئولیت‌پذیر بودن هزینه‌هایی دارد که باید پای آن هزینه‌ها ایستاد و عقب‌نشینی نکرد‌.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads