کد خبر: 173824 - تاریخ: چهارشنبه، 5 سپتامبر 2018 - 20:38

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت:

جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل استکبار ایستاده است | آغاز رزمایش محمد رسول‌الله ۲ در بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا از فردا

سرهنگ امینی با اشاره با بیان اینکه بسیج باید بیش از پیش برای حفظ،بسط ، گسترش ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در صحنه حضور یابد ، افزود: امروز تنها نظام و کشوری که بدون ترس و واهمه از استکبار در مقابل تمام دنیای پوشالی آنها ایستاده و مبارزه می کند. نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

به گزارش خوبان خبر؛ سرهنگ امینی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت عصر امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشوریان سپاهیان محمد رسول الله ۲ در اتاق جلسات سپاه مقداد رشت با بیان اینکه در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسر می بریم که در این چهل سال یک روز از عمر پر برکت انقلاب بدون دشمنی دشمنان طی نشده است.

وی با اشاره با بیان اینکه بسیج باید بیش از پیش برای حفظ،بسط ، گسترش ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در صحنه حضور یابد ، افزود: امروز تنها نظام و کشوری که بدون ترس و واهمه از استکبار در مقابل تمام دنیای پوشالی آنها ایستاده و مبارزه می کند. نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

سرهنگ امینی افزود: در این مبارزه ، بسیج با تاسی از مکتب سرور و سالار شهیدان و ادامه راه شهیدان گرانقدر در رکاب ولی امر مسلمین در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب آماده پاسداری از ارزشهای و آرمانهای متعالی می باشد .

 فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲،گفت:در این رزمایش ، ۲۱۰ نفر  قالب ۳۰ گروه جهادی از تاریخ ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور سالجاری شامل عملیات خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار را در حوزه های مسکن محرومین ، ویزیت رایگان – سرکشی از خانواده های معظم شهدا ، تهیه بسته های فرهنگی تحصیلی دانش آموزان – برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان ، برگزاری برنامه های فرهنگی سبک زندگی برای روستاییان ، بسیج همگان با کشاورز، رنگ آمیزی مدارس و عیاروبی مزار شهدا ،انجام می دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش رویگرد امنیتی دارد، افزود: این مرحله از رزمایش از فردا به مدت ۲ روز با شعار وحدت ،ایستادگی و پیشرفت و با هدف ارتقاء سطح امنیت در ۳ بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشا با بکار گیری گردانهای بیت المقدس بسیج برگزار می گردد.

به گفته وی ، در حاشیه این رزمایش افتتاح ۲۱ واحد مسکن محرومین در بخش های خمام،خشکبیجار و لشت نشاء با حضور مسئولین محلی و استانی بدست سردار فرمانده سپاه قدس گیلان و کلنک زنی آغاز ساخت ۷ واحد مسکن محرومین انجام می شود.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads