کد خبر: 173799 - تاریخ: چهارشنبه، 5 سپتامبر 2018 - 13:51

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان:

یک لشت نشایی سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان گیلان شد

در حکمی از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان، سید کمال حسین پور به عنوان سرپرست معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان، منصوب شد.

به گزارش خوبان؛در حکمی از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان، سید کمال حسین پور به عنوان سرپرست معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان، منصوب شد.

نادر جهان آرای در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت، ابراز امیدواری کرد با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید شاهد ارتقای بیش از پیش سطح کمّی و کیفی آموزش و پرورش استان باشیم. وی حفظ شأن و جایگاه معلمان را وظیفه ذاتی و اخلاقی آموزش و پرورش دانست و افزود: استقبال داوطلبان کنکور و دانش آموختگان آزاد دانشگاهها به انتخاب شغل معلمی از اعتماد جامعه به آموزش و پرورش حکایت می کند.

در این جلسه که با حضور علی حسین زاده، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش و سرپرست معاونت متوسطه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های نورالله اکبری معاون اسبق متوسطه، سید کمال حسین پور به عنوان سرپرست معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش معرفی شد. 

در حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، به سعی و تلاش در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت در راستای رویکردهای نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران، عمل به اسناد بالادستی ،  نقشه سند تحول بنیادین  و سیاست های دولت تدبیر و امید تاکید شده است.

انتهای پیام/۲۱۳۲۲۳

 

 

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads