کد خبر: 17378 - تاریخ: شنبه، 26 ژانویه 2013 - 20:43

پشت ویترینهای شهر رشت؛

عریانی و بی حیایی که از ویترینها به خیابانهای ما سرریز می شوند! +عکس

خوبان خبر: این ویترینها خواسته یا ناخواسته به بهانه اینکه پوشش های به نمایش گذاشته مربوط به یک مانکن است از هر نوع پوشش وقیحی استفاده می نمایند و کم کم این منظره و پوشش را در چشم ها عادی می نمایند تا وقتی دختران و پسران با این لباسها وارد جامعه شوند دیگر حساسیتی بوجود نیاورد.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، در شهر اگر بخواهی در خیابانی پیاده راه بروی ، گذشته از مردان و زنانی که با پوششهای!  آنچنانی برق از سر انسان می برند ، در ویترینهای برخی از  مغازه ها نیز مسابقه  بی حیایی به وضوح به چشم می خورد. این ویترینها خواسته یا ناخواسته به بهانه اینکه پوشش های به نمایش گذاشته مربوط به یک مانکن است از هر نوع پوشش وقیحی استفاده می نمایند و کم کم این منظره و پوشش را در چشم ها عادی می نمایند تا وقتی دختران و پسران با این لباسها وارد جامعه شوند دیگر حساسیتی بوجود نیاورد.

علاوه برآن یقیناً ویترینها و مانکنها کار الگوسازی را بین جوانان دنیال می کنند. و با ارائه فرهنگهای غیر ایرانی سعی در تغییر سبک زندگی ما دارند. یعنی علاوه بر ماهواره و سایتهای اینترنتی و… یکی از راه های گسترش مُد در جامعه به شمار می آیند.

۸دی در نظر دارد گزارشی دنباله دار از ویترینهای شهر رشت و استان گیلان تهیه نماید و با انتشار آن علاوه بر توجه دادن مسئولین امر، اعم از دستگاه قضاء ،اداره اماکن ، نیروی انتظامی ، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و… خود مردم گیلان را نیز نسبت به رشد این انحراف فرهنگی جامعه حساس نماید.

مغازه ای که در زیر مشاهده می کند در ورودی محله ساغریسازان رشت از سمت خیابان شهید مطهری قرار داشته و نکته جالب توجه این است که محله ساغریسازان بعلت وجود بقعه خواهرامام رضا علیه السلام و حوزه علمیه خواهران از محله های مذهبی و سنتی رشت محسوب می شود.

vitrin1

vitrin2

 

انتهای پیام/47


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads