کد خبر: 17375 - تاریخ: یکشنبه، 27 ژانویه 2013 - 07:32

اعاده حیثیت به سبک بی بی سی فارسی

صادق صبا و نفیسه کوهنورد از موضوعات حواشی خود می گویند

خوبان خبر: در این زمینه روزنامه گاردین چاپ انگلستان نوشته است که موضوعات ساختگی که از ایران برعلیه خانم نفیسه کوهنورد انتشار یافته است دوستان و رفقای خانم کوهنورد را دچار شک کرده.

هنوز چند ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری ایران نمانده است که بی بی سی فارسی قصد دور خیز برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران را دارند.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز، در همین حال روزنامه گاردین با انتشار مقاله ای قصد تطهیر مدیران فاسد و کارکنان هوس باز این شبکه را دارد که تا بهمراه مصاحبه آقای صادق صبا رئیس بخش فارسی با روزنامه « استفورد دیلی» انجام داده است بنحوی سرپوشی بر روی فساد موجود و حاکم بر این شبکه دولتی انگلستان که با بودجه وزارت خارجه بریتانیا تأمین می گردد بگذارند.

 

بر اساس این گزارش در این زمینه روزنامه گاردین چاپ انگلستان نوشته است که موضوعات ساختگی که از ایران برعلیه خانم نفیسه کوهنورد انتشار یافته است دوستان و رفقای خانم کوهنورد را دچار شک کرده و در ادامه گاردین می نویسد که نوع نگاه و شیوه زندگی در غرب موضوعاتی است که برای جامعه ایران بسیار حساس بوده و اغلب این نحوه سلوک و رفتار مورد پسند ایرانیها نمی باشد.

به اعتقاد گاردین افشاگریهائی که در مورد خانم نفیسه کوهنورد در رسانه های ایرانی انتشار یافته است در حقیقت برای کلیه گزارشگران بی بی سی از این رویه رفتاری استفاده می کنند.

صادق صبا که در موقع حضور در شمال کشور ساکن بوده است در رشته حقوق تحصیل می کرد اما به ادعای خودش بدلیل اینکه شغل روزنامه نگاری بحث برانگیز تر بود از سال 1370 در رادیو بی بی سی بعنوان بعنوان تهیه کننده برنامه فعالیت کرده و در سال 2008 میلادی وقتیکه بی بی سی برنامه فارسی زبان تلویزیون ماهواره اش را راه اندازی کرد او به سمت ریاست بخش فارسی انتخاب گردید آقای صادق صبا بدون اینکه از اتهامات مشخص که در مورد روابط غیر متعارف و جنسی که او با کارکنان زن بی بی سی برقرار کرده حرفی به میان بیاورد به اعتقاد خودش از آزار و اذیت خانواده های کارکنان بی بی سی فارسی در ایران اطلاع رسانی کرده است! معلوم نیست که روابط جنسی این مدیر بخش فارسی بی بی سی چه ارتباطی با خانواده های آنها در ایران دارد که این موضوع هم نخ نما شده است چرا که بی بی سی در آخرین برنامه های خود نیز علی رغم نداشتن گزارشگر در ایران و یا مجوز فعالیت قانونی در کشور با بسیاری از افراد بعنوان کارشناس در ایران دائماً در حال انجام مصاحبه و بحث و گفتگو می باشد.

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads