کد خبر: 173746 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 سپتامبر 2018 - 20:28

مسول هیئت رزمندگان اسلام استان گیلان در خمام :

یکی از ماموریت های محوری هیات رزمندگان اسلام مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان همراه با کار فرهنگی و انقلابی است

سردار حاتمی مسول هیئت رزمندگان اسلام استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه هیات های رزمندگان اسلام باید اولین مجموعه های مذهبی و فرهنگی در جذب مخاطب باشند اظهار کرد: یکی از ماموریت های محوری ما مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان همراه با کار فرهنگی و انقلابی است.

به گزارش خوبان خبر، سرهنگ حسن امینی فرمانده سپاه مقداد رشت امروز در جلسه همفکری فعالیت هیات رزمندگان اسلام در خمام که با حضور مسئولان این بخش در اتاق جلسات ناحیه مقداد رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین مجموعه به صورت شهرستانی در بخش خمام تشکیل شد حضور سپاه مقداد رشت بود.

وی با بیان اینکه دومین مجموعه ای که در به صورت شهرسانی در خمام تشکیل شد، هیات رزمندگان اسلام در بخش خمام می باشد، افزود: یکی از موضوعاتی که در بحث فرهتگی کمک کنند هیات های مذهبی که سالیان سال در ریشه فرهنگ و مذهب دارد. 

 فرمانده سپاه مقداد رشت با بیان اینکه تقویت برنامه های مذهبی مهمترین اهداف شکل گیری این هیئت است، ابراز کرد:هیئت رزمندگان اسلام رویکردی فرهنگی دارد.

سرهنگ حسن امینی افزود: گسترش امور فرهنگی، مذهبی و زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال فرهنگ جبهه و جهاد در بین آحاد مردم محور فعالیت های این هیات است.

به گفته وی، به زودی هیئت رزمندگان اسلام در بخش های خشکبیجار و لشت نشا نیز تشکیل می شود.

سردار حاتمی مسول هیئت رزمندگان اسلام  استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه هیات های رزمندگان اسلام باید اولین مجموعه های مذهبی و فرهنگی در جذب مخاطب باشند اظهار کرد: یکی از ماموریت های محوری ما مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان همراه با کار فرهنگی و انقلابی است.

وی گفت: توسعه روش های ارتباط با مخاطبان و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در توسعه معنوی و شعور هیئت ها از جمله راهکارهای محوری و مهم قید شده در راهبردهای رزمندگان اسلام است.

مسول هیئت رزمندگان اسلام استان گیلان تاکید کرد: ارتباط و تعامل هرچه بیشتر هیئت رزمندگان با مردم و بومی و عمومی شدن آن می‌تواند در اثرگذاری آن بر جامعه موثر باشد.

گفتنی است ، در پایان این جلسه مهدی حسابی فرد بعنوان مسول هیئت رزمندگان اسلام خمام معرفی شد. 

 

 

انتهای پیام/۲۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads