کد خبر: 173666 - تاریخ: یکشنبه، 2 سپتامبر 2018 - 20:40

با حضور جمعی از مسئولین؛

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار معارفه شد+ تصاویر

مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار، روز گذشته با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا ، مسئولین بخش خشکبیجار ، دانش آموزان و کادر اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد .

به گزارش خوبان خبر؛ مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار، روز گذشته با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا ، مسئولین بخش خشکبیجار ، دانش آموزان و کادر اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد .

مرتضی هاشمی نسب معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این برنامه با تبریک اعیاد و ایام مبارک ذی الحجه و یادآوری شجره طیبه امور تربیتی و حوزه پرورشی که یادگار شهیدان رجایی و باهنر است به نهیب مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت ماه امسال مبنی بر ضعف حوزه پرورشی در نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش دوبال اساسی این نهاد مقدس است . اما اگر هر کدام از این بالها ضعیف باشد قطعا نتیجه ای جز عدم پرکشیدن برای آینده سازان ایران اسلامی نخواهد داشت .
وی افزود : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان تشکل امین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله) در راستای تقویت حوزه پرورشی گام برمیدارد و رسالت اصلی این نهاد مقدس نیرو سازی و جریان سازی در تراز انقلاب اسلامی می باشد .

هاشمی نسب در ادامه با تاکید بر نقش بچه های انجمن اسلامی در تحقق منویات امام و رهبری افزود: همانطوریکه امام راحل فرمودند اگر مدرسه اصلاح شود جامعه اصلاح می شود باید همه ظرفیت کشور در راستای تربیت نسل های آینده با محوریت اصول انقلاب اسلامی قدم بردارند .

در ادامه این مراسم هادی علیجانی مدیر آموزش و پرورش بخش خشکبیجار ضمن تشکر از محمد رمضان پور (مسئول سابق) و تبریک به ( حجت الاسلام علی ایمانی) مسئول جدید ، کار انجمن اسلامی را در این برهه زمانی که همه هجمه های جهانی بر دانش آموز ما فرود می آید جهاد اکبر دانست .

وی افزود:دانش آموز در تیررس همه هجمه های دشمنان ما چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی قرار دارد و باید برای پدافند در مقابل این هجمه ها اقدام عملی صورت بگیرد .

همچنین مجتبی حاذق نیکرو مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت در ادامه با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری انجمن اسلامی را یک سنگر فکری و فرهنگی خواند و وظیفه هر فرد از تشکیلات را حفظ این سنگر جهت اعتلای انقلاب اسلامی دانست .
 

حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه خشکبیجار گفت:در ابتدای امر حامل سلام نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان به حاضران این مراسم بود و با اشاره به فرمایشات حضرت آیت‌الله فلاحتی ، وظیفه اصلی انجمن های اسلامی را انسان سازی دانست .
امام جمعه خشکبیجار ضمن تقدیر از زحمات خالصانه محمد رمضان پور ، وظیفه مسئول جدید را بسیار خطیر دانست و همت همه جانبه برای حمایت از این تشکل امین در بخش را خواستار شد.

 محمد رمضان‌پور، مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار ، در این مراسم با بیان اینکه خدمت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به واسطه اتصال بی واسطه به نایب برحق امام زمان (عج) ، توفیقی بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه خداوند را شاکرم که در مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان فعالیت می‌کنم،گفت:از حمایت های تمامی مسئولین ، دانش‌آموزان و مدیران مدارس در دوران خدمت خود ، صمیمانه تشکر میکنم و پس از ۲ سال توفیق خدمت ، این سنگر را به برادر بعدی تقدیم میکنم و اعلام نمود که از هیچ کمکی برای مسئول جدید مضایقه نخواهد نمود .

حجت الاسلام علی ایمانی نیز در صحبت هایی ضمن تشکر از اعتماد کادر اتحادیه استان به ایشان ، آرزو نمود که بتواند در دوران مسئولیت خود در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خشکبیجار ، در پیشگاه خون شهدا سربلند باشد .

وی خواستار کمک همه مسئولین ، دانش‌آموزان و کادر آموزش و پرورش در ایام مسئولیت خود در اتحادیه خشکبیجار شد .

در پایان ضمن تقدیر از زحمات دو ساله محمد رمضان پور ، حجت الاسلام علی ایمانی به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار معرفی گردید .

 

 

 

انتهای پیام/۳۲۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads