کد خبر: 173577 - تاریخ: شنبه، 1 سپتامبر 2018 - 15:36

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت خبرداد:

اختصاص ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رشت

فرماندار رشت با اشاره به واگذاری پروژه‌های عمرانی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بخش خصوصی گفت: در مجموع ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رشت اختصاص یافته که معادل ۳۲.۳۸ درصد بودجه استان است.

به گزارش خوبان، سیدمحمد احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت امروز (۱۰ شهریور) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با قدردانی از مدیران شهرستانی جهت افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: ۳۸ درصد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت استان گیلان در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

 

وی با اشاره به عزم جدی مدیران این شهرستان جهت توسعه رشت گفت: اگر نامهربانی‌ها نسبت به فرمانداری رشت مرتفع شود این شهرستان به جایگاه واقعی خود در استان دست خواهد یافت.

 

احمدی به اعتبارات سال جاری شهرستان رشت و کاهش منابع مالی اشاره و تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص کشور با محدودیت‌های اعتباری مواجه هستیم و باید در این شرایط حساس با هم‌افزایی از همه امکانات و ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

 

وی با تاکید بر بهره‌برداری حداکثری از وضعیت موجود اذعان کرد: باید بر اساس سیاست‌های نظام و دولت کشور را اداره کنیم.

 

سرپرست فرمانداری رشت تامین اعتبارات شهرستان را از دو ردیف استانی و جز ۱۸ دانست و بیان کرد: در مجموع ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رشت اختصاص یافته که معادل ۳۲.۳۸ درصد بودجه استان است که از این مقدار ۱۳۰ میلیارد تومان از جزء ۱۸ و ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون از اعتبارات استانی تخصیص می‌یابد.

 

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی تصریح کرد: بخش اعظم اعتبارات کشور در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دارد لذا باید با استفاده از قدرت فنی و کارشناسی ظرفیت‌های ملی را به سمت پروژه‌های شهرستان هدایت کنیم.

 

احمدی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالا در شهرستان اذعان کرد: پروژه‌های بالای۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهت تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار و سایر پروژه‌ها نیز تعیین تکلیف شوند.

 

وی به شاخص برخورداری از آب و راه مناسب در شهرستان رشت اشاره و بیان کرد: شهرستان رشت در شاخص برخورداری از آب سالم و راه روستایی دچار عقب ماندگی بوده و نیازمند برنامه منسجم و منظم جهت رفع این عقب ماندگی هستیم.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تصریح اینکه در توزیع اعتبارات دارای الزامات قانونی هستیم اظهار کرد: ۱۰ درصد اعتبارات شهرستانی مختص تامین آب شرب روستایی است.

 

وی با اشاره به وضعیت نامناسب شبکه‌های برق شهرستان گفت: هنوز آثار بحران برف سال‌های گذشته در شبکه برق رسانی شهرستان مشهود است که باید توجه ویژه‌ایی به این بخش شود.

 

با بیان اینکه در تلاشیم تا طی سال جاری اقدامات و توزیع اعتبارات مناسبی در بخش فرهنگی داشته باشیم اذعان کرد: برخی مدیران شهرستانی در این جلسه حضور ندارند و با مدیرانی که در تخصیص بودجه شهرستان از استان مطالبه‌گری نداشته باشند، برخورد می‌شود.

 

وی در ادامه تودیع رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت را حرکتی غیراخلاقی و غیرحرفه ایی دانست و اظهار کرد: این تودیع توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان غیرحرفه ایی بوده و انتصاب فرد جدید هم بدون هماهنگی فرمانداری رشت بوده و حق ورود به هیچ جلسه‌ایی را ندارد.

 

پایان پیام/۸۴


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads