کد خبر: 173570 - تاریخ: شنبه، 1 سپتامبر 2018 - 09:37

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد:

تجاوز به چپ دلیل تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر در گیلان

رئیس پلیس راهور گیلان از پایان محدودیت ترافیکی در محور رشت به تهران و پونل به اردبیل خبر داد و گفت: تجاوز به چپ دلیل تصادفات جاده ای در روزهای اخیر گیلان بوده است.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های برون شهری استان در روز گذشته اظهار کرد: در محور شمال به جنوب در مسیر رشت به سمت رودبار در محدوده امامزاده هاشم از ساعت ۴ بعد از ظهر در ساعات پایانی شب شاهد ترافیک بودیم که رفته رفته از حجم آن کاسته شد.

وی همچنین در خصوص جاده های ساحلی از جمله محور رشت به انزلی افزود: شب گذشته در جاده های ساحلی در محدوده رشت و انزلی و رشت به حسن رود شاهد افزایش نسبی تراکم ترافیک بوده ایم اما اکنون ترافیک در این محدوده ها روان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی شرق استان گفت: از مسیر لاهیجان به لنگرود ترافیک نسبتا سنگینی را از حجم بالای خودرو ها شاهد بودیم.

محمدپور همچنین در خصوص ترافیک غرب گیلان نیز بیان کرد: در مسیر آستارا بعد از خطبه سرا، پونل به حیران به سمت اردبیل حجم ترافیک متراکم بود.

وی از پایان محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و افزود: محدودیت ترافیکی در مسیر رشت به تهران و پونل اردبیل تا ساعت ۱۲ شب گذشته اعمال شده بود که هم‌اکنون برداشته شده است.

رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر اینکه رانندگان از تجاوز به چپ جلوگیری کرده و با خونسردی رانندگی کنند بیان کرد: تعدادی از تصادفات چند روز اخیر تجاوز به چپ و تصادفات رخ به رخ بود.

محمدپور از واژگونی یک کامیونت و کشته شدن راننده آن در مسیر رستم آباد به تتکابن خبر داد و گفت: حوادث ترافیکی روز گذشته یه کشته برجا گذاشت و تعدادی از سرنشینان آسیب های دیدند که به مراکز درمانی ارجاع شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads