کد خبر: 173345 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 آگوست 2018 - 22:28

استاندار گیلان:

روستاهای گیلان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری و صنایع تبدیلی دارند

استاندار گیلان با بیان اینکه روستاهای گیلان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری و صنایع تبدیلی دارند گفت: افتتاح پروژه‌های اقتصادی اولویت اصلی دولت در استان گیلان است.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری، با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در این شهرستان به مناسب هفته دولت اظهار داشت: ارزش ریالی پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان تالش ۹۴ میلیارد تومان است.

استاندار گیلان افتتاح پروژه‌های اقتصادی را اولویت اصلی دولت در استان گیلان دانست و عنوان داشت: در تلاش هستیم تا سمت و سوی اعتبارات عمرانی را نیز به گونه‌ای هدایت کنیم که زیرساخت پروژه‌های اقتصادی را مهیا کند.

سالاری با اعلام اینکه شهرستان تالش ظرفیت بالایی در حوزه اشتغال روستایی دارد گفت: شهرستام تالش از نیروی انسانی و وسعت سرزمینی بالایی برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا امسال تحولی در زمینه اشتغال این شهرستان ایجاد کنیم.

نمایندن عالی دولت در استان گیلان ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام شده در راستای روستاهای بدون بیکار اعلام کرد: روستاهای گیلان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری و صنایع تبدیلی دارند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه معرفی یک روستا به عنوان روستای بدون بیکار به معنای توجه نکردن به ظرفیت سایر روستاها نیست اظهار داشت: ما موظف هستیم از متقاضیان ایجاد اشتغال در تمامی روستاها حمایت کنیم.

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads