کد خبر: 173307 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 آگوست 2018 - 16:17

هم زمان با هفته دولت در خمام؛

دیدار با خانواده شهید «حمید رضا صنعتی» انجام شد

ظهر امروز به مناسبت هفته دولت، صغری معرف‌ نیکان معاون بخشدار به همراه جمعی از مسولین بخش خمام  با خانواده شهید «حمید رضا صنعتی» دیدار کردند.

به گزارش خوبان خبر؛ ظهر امروز به مناسبت هفته دولت، صغری معرف‌ نیکان معاون بخشدار به همراه جمعی از مسولین بخش خمام  با خانواده شهید «حمید رضا صنعتی» دیدار کردند.

صغری معرف‌ نیکان، معاون بخشدارخمام در این بازدید اظهار داشت: زبان در تجلیل مقام شهدا و کسانی که در راه وطن و ارزش های انقلاب اسلامی ایثار کردند قاصر است چرا که آنها برای حفظ عقاید و اندیشه های پاک انقلاب اسلامی که رسته از اسلام ناب محمدی بود از جان شیرین خود گذشتند و راه عدالت خواهی، حق پرستی و دفاع از ارزش های انسانی را هموار کردند.

 معاون بخشدارخمام در ادامه گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، زیرا که آنان از جان و مال خود گذشتند و در برابر دشمنان اسلام و ایران اسلامی ایستادند و خون شهدا درخت انقلاب را تنومند کرد و به ثمر رساند، به طوری که انقلاب اسلامی هم اکنون امید همه آزادی خواهان جهان شده است.

صغری معرف‌ نیکان گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت های خود به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و با گذشت، ایثار و اخلاص ملکوتی شدند.

وی  در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدا فداکاری محض را تمام کردند و توانستند از خود بگذرند و پاره ها تن خود را به خاطر سلامت و به بار نشستن انقلاب فدا کنند که این خانواده ها، این پدران و مادران شایسته تقدیر هستند و الگوی مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی برای تمام دوران به حساب می آیند.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. 110
     | 2018/08/28 - 23:28
    پاسخ
    +3
    0

    خانواده صنعتی تاج سر ما هستن ولی خطاب حرف های من به مسئولین خمام هستش
    آقایان بزرگوار مگه سایر خانواده های شهدای بخش خمام چه گناهی کردن که شما بهشون سر نمیزنید یا شایدم سر میزنید ولی خوبان خبر خبرش رو نمیزاره
    بخدا اونام منتظره سرکشی شما هستن………………………..

  2. همشهری
     | 2018/08/29 - 14:32
    پاسخ
    +3
    0

    احسنت
    ما خدمت پدر بزرگوار شهید صنعتی ارادت ویژه داریم
    اما تو هر مناسبتی که میشه سرکشی ازین خانواده معظم میشه
    پس مابقی عزیزان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads