کد خبر: 17326 - تاریخ: شنبه، 26 ژانویه 2013 - 08:10

واکنش جالب مردم پس از دیدن مقام معظم رهبری در مسیر کوهپیمایی+ عکس

خوبان خبر: سیدکمیل باقرزاده، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، به ذکر خاطره ای از کوهنوردی رهبر انقلاب و عکس العمل مردم در مواجهه با رهبر انقلاب پرداخت .

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز، سیدکمیل باقرزاده، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، به ذکر خاطره ای از کوهنوردی رهبر انقلاب و عکس العمل مردم در مواجهه با رهبر انقلاب پرداخت. وی چنین نوشت:

آيت الله خامنه اي در حال كوهنوردي در ارتفاعات شمال تهران؛ ٢٣ شهريور ٨٠

اين توضيحي است كه صفحه پلاس خامنه اي دات آى آر درباره اين عكس منتشر كرده است. به قول معروف، شماها يادتون نميآد! اما يه نگاهي كه به تقويم بندازيد، متوجه ماجرا مي شيد! ٢٣ شهريور ١٣٨٠، يعني دو روز پس از حوادث جنجالي ١١ سپتامبر ٢٠٠١

رهبر انقلاب اسلامي، در حالي به روال هميشگيِ جمعه ها به كلكچال آمده بودند كه تنها دو روز پيش از آن، به تعبير سران كاخ سفيد، دنيا وارد مرحله تازه اي شده بود! اضطراب عجيبي همه را فراگرفته بود و هركس به نوعي سعى داشت آنچه رخ داده را تحليل و آينده مبهم پيش روى را پيش بيني كند. اما آقا، صبح جمعه، پيش از اذان صبح به تپه نورالشهداء رفته بودند، چه بسا نماز صبح را در جوار شهداى گمنام كه تازه تدفين شده بودند خوانده و بعد به سمت اردوگاه كلكچال صعود كرده بودند.

در سررسيد سال ٨٠، روز جمعه ٢٣ شهريور نوشته ام: امروز توفيق الهي نصيب اين بنده بي مقدار شد و چشمان نالايقم به جمال نوراني رهبر عزيزتر از جانم روشن گشت و در محضر هشت فانوس نورالشهداء، ناباورانه بر دستان پر مهر و عطوفتش بوسه زدم…

ماجرا از اين قرار بود كه با يك دوست عزيز قصد كرديم براى زيارت شهداى گمنام به نورالشهداء بريم. حال معنوي عجيبي داشتيم. وقتي نزديك شهداء رسيديم، احساس كردم فضاى اطراف كمي غيرعادي است! راستش يكي از محافظان آقا رو كه پايين تپه نورالشهداء ايستاده بود شناسايي كرديم! يقين داشتيم كه آقا همينجاست! اون بنده خدا هم وقتي اشتياق ما رو ديد، گفت همينجا بايستيد، آقا دارن ميآن پايين، شما در مسير آقا رو زيارت كنيد. ما هم ايستاديم و لحظاتي بعد، از روبرو با آقا مواجه شديم! كاري كه كرديم، اين بود كه مثل بچه هاى كوچك، خود را در آغوش آقا انداختيم!! دستشان را بوسه باران كرديم و اشك شوق ريختيم…

آقا هم چون پدري مهربان، لحظاتي براى ما توقف كردند و احوال ما را پرسيدند و اينكه كجاييد و چه مي خوانيد و چه مي كنيد… بعد هم تحسينمان كردند كه به كوه آمديم. وقتي حركت به سمت پايين آغاز شد، از آقا اذن گرفتيم كه در معيتشان باشيم و هيچ چيز مثل موافقت ايشان ما را ذوق زده نكرد!

بايد مي بوديد و صحنه هايي كه ما مي ديديم را مي ديديد!! برخورد آقا با كوهنوردان و خصوصاً آنها كه ظاهر مذهبي نداشتند ديدني بود. سلامي گرم و خداقوّتي ورزشكارانه! آنچه ديدني تر بود و خود آقا نمي ديدند و ما كه پشت سر بوديم مي ديديم، عكس العمل همين جوانهاى به ظاهر غير مذهبي بعد از عبور آقا بود!!

 

1مقام معظم رهبری

انتهای پیام/80


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads