کد خبر: 173165 - تاریخ: دوشنبه، 27 آگوست 2018 - 09:09

رئیس کل دادگستری گیلان:

صرف برخوردهای قضایی با متخلفان برای سلامت بازار، کارگشا نخواهد بود

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در نشست شورای قضایی استان، ثبات قیمت ارز و سیاستهای اقتصادی دولت را از اساسی ترین عوامل کنترل بازار ذکر نمود و گفت: در صورت عدم ثبات این عوامل، صرف برخوردهای قضایی با متخلفان برای سلامت بازار، کارگشا نخواهد بود.

به گزارش خوبان، نشست ماهانه شورای قضایی استان به ریاست احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان و با حضور اعضای این شورا صبح امروز در اداره کل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در آغاز سخنان خود در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به  همه دولتمردان و مسئولان دستگاه اجرایی و کارمندان خدوم استان تبریک گفت.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه با اشاره به تحمیل تحریمهای ظالمانه اقتصادی بر ملت ایران توسط استکبار جهانی، اظهار داشت: باید با اتخاذ تدابیر درست و با عقلانیت از این برهه حساس عبور نماییم.

سیاوش پور ثبات قیمت ارز و سیاستهای اقتصادی دولت را از اساسی ترین عوامل کنترل بازار ذکر نمود و گفت: در صورت عدم ثبات این عوامل، صرف برخوردهای قضایی با متخلفان برای سلامت بازار، کارگشا نخواهد بود.

وی وضعیت متلاطم قیمت ها تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز را موجب ضرر و زیان بسیاری از تولیدکنندگان و کسبه دانست و عنوان نمود: عده ای نیز از این وضعیت سوء استفاده کرده و بازار را دچار تلاطم بیشتری می نمایند که با آنها در چارچوب قانون قاطعانه برخورد می شود.

این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه حفظ خط تولید کارخانجات، حیاتی ترین مساله در وضعیت کنونی اقتصاد کشور است، تصریح کرد: مدیران از هرگونه برخورد هیجانی و شتابزده در حوزه اقتصادی پرهیز کنند چرا که حفظ ثبات و آرامش جامعه بیش از پیش ضروری می باشد.

سیاوش پور در پایان عملکرد قوه قضائیه علیرغم حجم بسیار بالای پرونده های قضایی را مطلوب ارزیابی نمود و افزود: علاوه بر رسیدگی به پرونده های قضایی، نظارت برعملکرد دستگاه ها نیز از وظایف قوه قضائیه است که نقشی بازدارنده در بروز تخلفات دارد.

انتتهای پیام/۶۳۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads