کد خبر: 172994 - تاریخ: شنبه، 25 آگوست 2018 - 09:57

بخشدار خشکبیجار در گفت‌وگو با خوبان خبر بیان کرد

۱۷ پروژه در خشکبیجار افتتاح می شود| برای رشد و توسعه خشکبیجار راهی جز وحدت و همدلی مسئولین بخش نیست

سارنگ حسن پور با بیان عملکرد تعدادی از دستگاههای دولتی در بخش خشکبیجار اظهار کرد: برای رشد و توسعه خشکبیجار راهی بجز وحدت ، همدلی ، اتحاد بین مسئولین دستگاهها و نهادها نیست.

به گزارش خوبان خبر؛ سارنگ حسن پور بخشدار خشکبیجار در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان رجایی و باهنر و نامگذاری هفته دولت اظهار کرد: در این هفته فرصت مناسبی در اختیار کارگزاران دولت و نظام قرار گرفته است تا بتوانند مجموعه اقدامات و عملکردهای دولت را بیان کنند تا مردم بیشتر و بهتر در جریان فعالیتهای دولت قرار بگیرند. 

بخشدار خشکبیجار ضمن اینکه دانستن را حق مردم دانست، گفت: منکر بعضی از نواقص و کمبودها نیستیم ولی اینها دلیل نمیشود نقاط مثبت و اقدامات خوب انجام شده توسط دولت را هم نگوییم.

وی افزود: همه ادارات و دستگاهها و نهاد دولتی در بخش موظف هستند در راستای افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل و تسریع نمودن کارها قدم بردارند و شرایط را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم و بجای سنگ اندازی در مسیرشان باید مقابل پایشان فرش قرمز پهن نمود.

سارنگ حسن پور با بیان عملکرد تعدادی از دستگاههای دولتی در بخش خشکبیجار اظهار کرد: برای رشد و توسعه خشکبیجار راهی بجز وحدت ، همدلی ، اتحاد بین مسئولین دستگاهها و نهادها نمیشناسم و کسانی که در غیر ازاین مسیر باشند در واقع این ظلم را به مردم محروم خشکبیجار روا داشته اند که در مسیر رشد و توسعه شهر و بخش همراهی نکرده اند.

مقام عالی دولت در بخش خشکبیجار با بیان اینکه 17 پروژه با ارزش ۳۸ میلیارد ریال در بخش خشکبیجار افتتاح می شود،بیان کرد: این پروژه ها شامل حمل و نقل ، توسعه روستایی، انرژی، توسعه شهری، آب و فاضلاب ، ورزش و سرمایه گذاری بخش خصوصیخواهد بود.

بخشدار خشکبیجار در پایان گفت: این تعداد محدودی از این پروژه ها صبح فردا با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی افتتاح خواهند گردید.

 

 

انتهای پیام/۳۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads