کد خبر: 172689 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 آگوست 2018 - 12:16

فرماندار رشت در جلسه کارگروه اشتغال مطرح كرد:

پروژه های هفته دولت، ۲ هزار و ۱۹۰ فرصت شغلی ایجاد می کند

فرماندار رشت گفت: پروژه های هفته دولت امسال در این شهرستان، ۲ هزار و ۱۹۰ فرصت شغلی ایجاد می کند.

به گزارش خوبان خبر، سید محمد احمدی روز سه شنبه در جلسه تشریح پروژه های هفته دولت شهرستان رشت افزود: ایجاد این تعداد فرصت شغلی در سال جاری با افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان رشت نسبت به سال گذشته، ۱ / ۳ درصد افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار، حدود ۳۱۵ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان انجام می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳ / ۹ درصد افزایش را به لحاظ تعداد پروژه های قابل افتتاح شاهد هستیم.
احمدی با اشاره به افزایش بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در رشت بیان داشت: ۸۶ درصد پروژه ها بخش دولتی و ۱۴ درصد در بخش خصوصی است.
وی با بیان این که برای پروژه های هفته دولت این شهرستان ۴۱۲ میلیاد و ۵۶۶ میلیون تومان هزینه شده، خاطر نشان کرد: به لحاظ مبلغ هزینه کرد پروژه ها نیز نسبت به سال گذشته، افزایش قابل توجه ۹۸ درصدی را شاهد هستیم.
فرماندار رشت با تاکید بر اینکه بایستی به سمت تقویت زیرساخت ها پیش برویم ، اظهار داشت: در راه روستایی، شهری، برق، کشاورزی، اجرای طرح های هادی و سایر بخش ها در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه ها خواهیم بود.

به گفته احمدی، تعداد پروژه های اعلام شده قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان رشت در هفته دولت امسال ممکن است با جمع بندی تا روزهای آینده افزایش یابد.

انتهای پیام۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads