کد خبر: 172682 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 آگوست 2018 - 09:58

گزارش/

خاموشی‌ های کلافه‌کننده برق در بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا به پایان رسید؟

نویسنده : سارا احمدی

علی رغم تاکید مدیران صنعت برق کشور طی سال گذشته مبنی بر مدیریت تقاضا و الگوسازی برای مصرف بهینه برق به منظور جلوگیری از خاموشی ها، از اواخر خردادماه به دنبال کاهش تولید برقابی کشور و افزایش دما، شاهد خاموشی‌های گسترده در سطح کشور از جمله بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا بودیم.

به گزارش خوبان خبر؛ علی رغم تاکید مدیران صنعت برق کشور طی سال گذشته مبنی بر مدیریت تقاضا و الگوسازی برای مصرف بهینه برق به منظور جلوگیری از خاموشی ها، از اواخر خردادماه به دنبال کاهش تولید برقابی کشور و افزایش دما، شاهد خاموشی‌های گسترده در سطح کشور از جمله بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا بودیم.

خاموشی‌هایی بدون برنامه و نارضایتی مشترکان، مسئولان ذی ربط را به سمت ارائه برنامه‌ای مکتوب برای قطعی برق کشاند، برنامه‌ای که چندان بامحدودیت های اعمال شده در سطح شهر هماهنگ نبود و استدلال مدیران صنعت برق برای قطعی بدون برنامه، حوادث غیر مترقبه در شبکه توزیع عنوان می شد.

حال با توقف انتشار جدول قطعی برق از سایت شرکت توزیع برق گیلان، گمانه زنی‌هایی از پایداری شبکه توزیع به گوش می‌رسد اقدامی که می‌تواند در افزایش رضایت اجتماعی و اقتصادی مشترکان نقش مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/۸۵۲۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads