کد خبر: 17266 - تاریخ: جمعه، 25 ژانویه 2013 - 11:39

جلسه ستاد بزرگداشت دهه ی فجر در بخشداری خمام + عکس

امسال برای اولین بار در بخش خمام ، 34 پروژه با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال، افتتاح خواهد شد. این پروژه ها در زمینه های مختلف از جمله گازرسانی-آسفالت راه روستایی- توسعه ی برق- ورزشی، خدمات رفاهی و بخش خصوصی می باشد.

به گزارش خوبان: جلسه ستاد بزرگداشت دهه ی مبارک فجر بخش خمام صبح روز چهارشنبه  با حضور حجت الاسلام عاشوری، امام جمعه ی خمام، سرهنگ حیدری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد ، پورهادی سرپرست شهرداری، مهدی زاده رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین بخش خمام به ریاست حسینی بخشدار، در بخشداری خمام برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه ، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، حسینی بخشدار خمام ضمن عرض تبریک هفته ی وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص)، و همچنین تبریک پیشاپیش به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: تقارن بسیار مناسبی است  ایام دهه ی فجر که بزرگ ترین حادثه ی قرن بود ، پیروزی که توام با یک ایمان و اعتقاد مذهبی و با یک بستر سازی فرهنگی صورت گرفته است .

آنچه که  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را رقم زد، ایمان به خدا ، رهبری های پیامبر گونه ی امام امت و حضور گسترده مردم انقلابی بود. و اگر نبود عنایات الهی و آن رهبری های حکیمانه ی حضرت امام و حضور گسترده مردم که به قشر خاصی هم تعلق نداشت ، و همه ی آحاد جامعه در آن حضور داشتند، شاید این حادثه ی تاریخی رقم نمی خورد.

لذا آنچه برای امام راحل ما مهم بود، احیای مجدد اسلام عزیز بوده است، که الحمدلله به تحقق پیوسته است.

حسینی در بخش دیگری از بیاناتش در این جلسه اظهار داشت: هر ساله در دهه ی مبارک فجر خدمات دولت خدمتگزار در قالب پروژه های عمرانی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد که امسال برای اولین بار در بخش خمام ، 34 پروژه با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال، افتتاح خواهد شد. این پروژه ها در زمینه های مختلف از جمله گازرسانی-آسفالت راه روستایی- توسعه ی برق- ورزشی، خدمات رفاهی و بخش خصوصی می باشد. که از این 34 پروژه سه پروژه مربوط به بخش خصوصی است که شامل افتتاح بزرگ ترین چاپخانه –  صنایع چوبی و افتتاح پمپ گاز با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد که این پروژه ها به طور مستقیم 40 شغل ایجاد می کند.

حسینی در پایان اظهار داشت: برنامه های امسال دهه ی مبارک فجر می بایست توام با امید و نشاط و باشکوه تر از سال های گذشته و به صورت مردمی برگزار گردد.

در ادامه ی این جلسه حجت الاسلام عاشوری، طی سخنانی ضمن تبریک هفته ی وحدت و ایام الله دهه ی مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در واقع هدیه ی خداوند بود به بشریت . همان طوری که میلاد نبی مکرم اسلام (ص) هدیه ی خداوند به بشریت بوده است و وظیفه ی همه ی ما حفظ این انقلاب و آرمان ها و ارزش های آن است.

امام جمعه ی خمام در ادامه با تاکید بر نقش مردم در انقلاب اسلامی افزود: با حضور در صحنه ی آحاد مردم باید این آمادگی را در مواجهه با خطراتی که انقلاب اسلامی ما را تهدید می کند، داشته باشند. مقام معظم رهبری بارها در سخنانشان علت شکست ملت ها را، آماده نبودن آنها در مواجهه با خطراتی می دانند که آن ها را تهدید می کرده است . لذا باید این انقلاب حمایت شود وحدت هم در میان آحاد جامعه حفظ شود. چرا این که انقلاب نه فقط برای ماست ، بلکه برای همه ی مسلمین جهان می باشد.

حجت الاسلام عاشوری در پایان سخنانش از همه ی اعضای ستاد دهه ی مبارک فجر بخش خمام درخواست نمود که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال را باشکوه تر از سال های گذشته در بخش خمام برگزار نمایند.

بخشی از مهم ترین مصوبات جلسه ستاد بزرگداشت دهه ی فجر بخش خمام:

1- مقرر گردید جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن گرامیداشت ایام دهه ی مبارک فجر آذین بندی سطح شهر توسط شهرداری خمام و مراکز دهستان ها و روستاها توسط دهیاران به نحو شایسته ای صورت گیرد.

2- مقرر گردید از سوی اداره ی ورزش و جوانان خمام نسبت به برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی در طول ایام دهه ی مبارک فجر در سطح بخش خمام اقدامات لازم را معمول دارند.

3- مقرر گردید جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان ضمن دیدار تعدادی از خانواده های معظم شهیدان، مزار شهدای شهر خمام و روستاهای تابعه ی بخش با حضور مسئولین غبارروبی و عطر افشانی و گلباران گردد.

4- مقرر گردید از سوی ستاد فرعی دهه ی مبارک فجر چوکام که یکی از 34 روستای منتخب استان جهت برگزاری جشن های دهه ی مبارک فجر می باشد مراسم ویژه ای برگزار گردد.

5- مقرر گردید مراسم اعزام راهیان نور بخش خمام در اولین روز از ایام دهه ی مبارک فجر توسط سپاه ناحیه مقداد شهرستان به شکل باشکوهی در میدان شهرداری خمام برگزر گردد.

DSC08796

DSC08804

DSC08805

DSC08807

DSC08809

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads