کد خبر: 172623 - تاریخ: دوشنبه، 20 آگوست 2018 - 12:36

حجت‌الاسلام تسخیری در یادواره شهید محمدرضا یوسفی‌‌پور :

منطق مقاومت در برابر استکبار جهانی در ملت ایران اسلامی پابرجاست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه منطق مقاومت در برابر استکبار جهانی در ملت ایران اسلامی پابرجاست گفت: ریزش افراد غرب‌زده از مسیر انقلاب سرعت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خوبان خبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری شب گذشته در یادواره شهید محمدرضا یوسفی‌‌پور و افتتاح هیات انصارالمهدی (عج) کانون فرهنگی قائم (عج) در دهستان چوکام با اشاره به اینکه خداوند بهترین‌ها را برای شهدا در نظر می‌گیرد اظهار داشت: اگر باور و اعتقادات آدمی عملی و قلبی باشد به طور حتم تاثیرگذار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی به قرآن و دستوراتش عمل‌کرده و به جایگاه رفیع شهادت نائل آمدند افزود: شهدا همواره در خاطره تاریخ ماندگار هستند و عشق و ارادت مردم نسبت به شهدا با گذشت زمان کمرنگ نمی‌شود.

تسخیری با تاکید بر اینکه شهدا با خدا معامله کرده و به‌واسطه عمل به قرآن دارای جایگاهی ویژه و مقدس در پیشگاه خداوند هستند خاطرنشان کرد: اخلاق، رفتار، کردار و زندگی جامعه امروز با مفاهیم و آیات قرآن فاصله زیادی  دارد.

وی با اشاره به اینکه جوامع اسلامی در دنیای امروز بقاء و ماندگاری اسلام را به افرادی که در صدر اسلام از پیامبر (ص) پشتیبانی کردند مدیون است ابراز داشت: انقلابیون و مومنان چهار وظیفه مهم و اثرگذار در قبال اسلام دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا برای اینکه انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد از جان خود گذشتند تصریح کرد: اطاعت مطلق از بیانات و فرموده‌های پیامبر اکرم(ص) از وظایف مومنان در قبال اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته هر زمان مردم از عمل به گفته‌ها و  بیانات رسول اکرم (ص) سرپیچی و تخلف کردند اتفاقات ناگواری برای امت اسلام رخ داد افزود: در قرآن کریم آماده است اگر در عمل به گفته‌های رسول خدا(ص) و ولایت فقیه سرپیچی شود یک اصل مهم انقلابی نادیده گرفته شده است.

تسخیری با اشاره به اینکه اگر از بیانات و رهنمود‌های ولی‌فقیه سرپیچی شود به طور حتم امت اسلامی متحمل خسارت می‌شود تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند که دست‌اندرکاران  توافق‌نامه برجام در کشور از خطوط قرمز عبور کردند.

وی با تاکید بر اینکه این امر بیانگر یک تخلف آشکار از رهنمود‌های ولایت فقیه است و پیامد‌های این تخلف امروز در جامعه مشهود است گفت: ولی امر مسلمین ۹ خطوط قرمز  در نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مسئولان نام برد اما  برخی از افراد از این خطوط قرمز عبور کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مطیع امر ولایت بودن از سوی امت اسلامی یک اصل و وظیفه است افزود: در قرآن کریم  آمده است که دومین اصل و وظیفه امت اسلامی در مقابل ولایت این است که جان پیغمبر و ولایت فقیه از سوی امت دارای ارجحیت باشد.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید که فرد انقلابی برای رسیدن به منافع شخصی خود محاسبه و برنامه‌ریزی نمی‌کند اعلام کرد: فرد انقلابی خود را فدای ولایت و رهبر می‌کند و طبق بیانات حضرت فاطمه زهرا(س) ولایت به معنای کعبه است و هزاران نفر باید به دور کعبه بچرخند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه از دیدگاه حضرت فاطمه(س) امت اسلامی باید برای رسیدن به سعادت  به دور کعبه و امام بگردند افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اینکه امت اسلامی جان خود را فدای امام و ولی خود کنند یکی از اصول انقلابی‌گری است.

تسخیری با تاکید بر اینکه یکی از جملات ثابت وصیت‌نامه‌های شهدا برای امت اسلامی این است که ولی فقیه خود را تنها نگذارید تصریح کرد: تا آخرین نفس در کنار ولی فقیه و امام خود بودن از سومین وظیفه و اصل امت اسلامی و انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه شهدای برای پشتیبانی از ولایت و حفاظت از میهن اسلامی به استقبال مرگ می‌روند و مرگ این چنینی برای آنها لذت‌بخش است تاکید کرد: در حال حاضر با فشار‌هایی که استکبار جهانی بر انقلاب اسلامی وارد کرده عده‌ای از ادامه مسیر انقلاب ریزش کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی افراد ناتوان در درون نظام با تفکرات غربی تصور می‌کنند که عمر انقلاب تنها برای چند دهه است و در این مسیر خسته شدند گفت: افرادی که با عدم توانایی از همراهی در مسیر انقلاب خسته‌شدند باید از این مسیر کنار بروند.

تسخیری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به سرعت و با تمامی توان مسیر خود را ادامه می‌دهد و یک صاحب اصلی دارد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با همکاری و همراهی اولیای الهی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خستگی‌نا‌پذیری از ویژگی‌های انقلابیون است و فرد بسیجی و انقلابی خستگی را خسته می‌کند خاطرنشان کرد: چهارمین ویژگی انقلابیون و امت اسلامی این است که کفار را عصبانی می‌کنند و در مقابل نهیب‌ کفار مقاوم و توانمند می‌ایستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی در درون نظام ترسو بوده و می‌گویند باید از مبارزه دست کشید تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به درستی در مقابل یاوه‌گویی و زیادخواهی کفار ایستاد و آنها را عصبانی و خشمگین کرد.

تسخیری با تاکید بر اینکه یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا از این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی استکبار جهانی را ذلیل و خشمگین کرده است افزود: در حال حاضر آمریکا حتی از سوی کشور‌های کوچک مورد تهدید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی امروز در منطقه امنیت ندارد و این رژیم پایگاه اصلی استکبار جهانی در منطقه محسوب می‌شود گفت: اسرائیل از ترس و برای حفاظت از خود دیوار‌های بتنی ۷ متری را در مرز‌های خود ایجاد کرده در شرایطی که مدعی بود قصد ایجاد خاورمیانه‌ای جدید را دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل به پشتوانه دولت‌های غربی بر ملت‌های مظلوم اسلامی می‌تاخت و امروز از ترس جان خود مرز‌های خود را با دیوار بتنی محصور کرده است افزود: استکبار جهانی در حال حاضر از نظام مقدس جمهوری اسلامی عصبانی است.

تسخیری با تاکید بر اینکه امروز در پشت دیوار‌های مخوفی که دشمنان برای حفاظت از خود ساختند به درستی صدای حزب‌الله، انصارالله، بسیج، سپاه پاسداران و مظلومان عالم طنین‌انداز است بیان کرد: آمریکا از توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی ایران به شدت دچار هراس شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آمریکا بسیار ضعیف‌تر از آن است که جلوه می‌کند و اگر جرأت تعدی به ایران اسلامی را داشت تا به امروز اجازه نمی‌داد انقلاب اسلامی باقی بماند تاکید کرد: هم‌اکنون قدرت و جرأت از آمریکا برداشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا جرأت به‌کارگیری سلاح‌های پیشرفته خود را در مقابله با جمهوری اسلامی ندارد تاکید کرد: توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آمریکا را عصبانی کرده و صدای نعره‌های رئیس جمهور این دولت فاسد را بلند کرده است.

تسخیری با تاکید بر اینکه شهدای ایران اسلامی در برابر زورگویی‌های آمریکا ایستادند و منطق ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی همچنان در ملت ایران اسلامی پابرجاست خاطرنشان کرد: برخی در مسیر تداوم انقلاب ریزش کردند و تفکر غربی بر آنها تاثیر داشته است.

وی با اشاره به اینکه مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی همانند دوران ۸ سال دفاع مقدس از میهن اسلامی خود دفاع می‌کنند خاطرنشان کرد: ریزش افراد غرب‌زده و تفکرات غربی از مسیر انقلاب، سرعت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads