کد خبر: 172611 - تاریخ: دوشنبه، 20 آگوست 2018 - 09:43

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

تحریف در جهت تخریب جامعه از توطئه های دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه تحریف در جهت تخریب جامعه از توطئه های دشمن است، گفت: دشمنان بخشی از واقعیت را بازگو و سپس تخریب می کنند.

به گزارش خوبان ،  علی اصغر جمشیدنژاد در نشست هم‌اندیشی جانشینان شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌های گیلان که در محل سالن اجتماعات مرکز کنترل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، برداشت دقیق نسبت به پدیده‌های محیطی را ضروری دانست و افزود: وقایع محیطی را به درستی تحلیل و با اقدامات پیشگیرانه در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه هر پدیده از لحاظ تحلیلی متأثر از دو عامل بیرونی و داخلی است و تصریح کرد: استکبار جهانی به عنوان عامل بیرونی تلاش می کند تا منطقه خاورمیانه را به منطقه‌ای بحرانی تبدیل کرده و اظهارات مقامات سیاسی و نظریه پردازان این کشورها گویای این مدعا است.

وی با اشاره به حضور نظامی آمریکا و متحدانش به اشکال مختلف در لیبی، سوریه، عراق و افغانستان و یمن، افزود: باید با تمام توان در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

جمشیدنژاد شرایط اقتصادی را از جمله عوامل تاثیر گذار داخلی دانست و گفت: با پیش‌بینی، برآورد و اقدام متناسب و تأثیرگذار در جهت هدایت افکار عمومی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تحریف در جهت تخریب جامعه از دیگر توطئه های دشمنان است ادامه داد: در این راستا دشمنان بخشی از واقعیت را بازگو کرده و انحراف را ایجاد و بر اساس آن شروع به تخریب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان یادآورشد: باید با فکر، اندیشه و بهره‌گیری از ظرفیت اندیشمندان، صاحبان نظر، رسانه و دانشگاهیان در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنید.

جمشیدنژاد بر ضرورت آشنا ساختن افکار عمومی با واقعیت‌ها تاکید و تصریح کرد: ارائه تحلیل درست و مناسب از تحلیفاتی که به عنوان تخریب از سوی دشمنان انجام می‌شود ضروری است.

وی بر لزوم ارتباط مناسب با تشکل‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: باید با بازگو کردن مسائل و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنان در جهت اصلاح رویه و تأثیر دادن در تصمیمات اتخاذی بهره گیریم.

 

انتهای پبام۹۸۳۲۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads