کد خبر: 172485 - تاریخ: شنبه، 18 آگوست 2018 - 08:24

همایش ایمنی و فرهنگ ترافیک در روستای تمل خشکبیجار برگزار شد

همایش ایمنی و فرهنگ ترافیک در روستای تمل خشکبیجار با حضور علیرضا انصاری معان سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت ، سرهنگ حسین محمد پور فرمانده پلیس راه استان گیلان و دیگر مسولین برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ همایش ایمنی و فرهنگ ترافیک در روستای تمل خشکبیجار با حضور علیرضا انصاری معان سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت ، سرهنگ حسین محمد پور فرمانده پلیس راه استان گیلان و دیگر مسولین برگزار شد.

سرهنگ حسین محمدپور فرمانده پلیس راه استان  گیلان در حاشیه این همایش به خرنگار ما گفت: امروزه موتورسیکلت به‌عنوان یک وسیله نقلیه با کاربری حمل بار و مسافر، جایگاه قابل توجهی را در چرخه حمل و نقل در سطح جوامع بشری به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: استان گیلان به لحاظ شرایط ویژه اقلیمی و گرایش بخش قابل توجهی از سکنه آن به حرفه کشاورزی، فاصله نزدیک شهرها موجبات تمایل بخش قابل توجهی از ساکنین استان را به استفاده از موتورسیکلت افزایش داده و با این وسیله نقلیه در سطح راه‌های استان تردد می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس راه استان با بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک و همت مضاعف بر ارتقاء آموزش همگانی و همچنین تشکیل گروه ضربتی برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف، در تلاش است که پیشگیری از بروز تصادفات در حوزه استفاده‌کنندگان از موتورسیکلت‌ها را با افزایش نقش مشارکت‌های همه جانبه استانی ارتقا بخشد.

در پایان این مراسم 50 عدد کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت در روستای تمل خشکبیجار اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام/۶۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads