کد خبر: 172426 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 آگوست 2018 - 23:45

هفته چهارم لیگ برتر؛

شکست خانگی سپیدرود مقابل پدیده/ شاگردان گل‌محمدی صدرنشین شدند

تیم فوتبال سپیدرود رشت که هنوز وضعیت سرمربی اش مشخص نیست در هفته چهارم لیگ برتر برابر پدیده مشهد تن به شکست داد.

به گزارش خوبان،  نخستین دیدار هفته چهارم از هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه بین تیم های سپیدرود رشت و پدیده مشهد در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد که با برتری یک بر صفر تیم مشهدی به پایان رسید. حسین مهربان(۳۰) و یونس شاکری(۷۶) برای پدیده گل زدند. 

تیم سپیدرود در حالی میزبان پدیده مشهد بود که به دنبال استعفای خداداد عزیزی، حق شناس به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت. 

شروع بازی با حملات سپیدرود همراه بود اما این تیم نتوانست از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کند و این پدیده بود که در نیمه اول توانست به یک گل برسد و با همین برتری راهی رختکن شد. 

در نیمه دوم تیم سپیدرود بازهم توان لازم برای فشار روی دروازه مهمان مشهدی را نداشت و این تیم پدیده بود که با انسجام بیشتری بازی را اداره کرد و در دقیقه ۷۶ توسط یونس شاکری به گل دوم دست پیدا کرد. 

شاگردان یحیی گل محمدی که در هفته اول برابر پرسپولیس تن به شکست داده بودند در سه دیدار بعدی خود به پیروزی رسیدند و حالا با ۹ امتیاز به صدر جدول صعود کردند و باید منتظر دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان باشند. 

انتهای پیام/۲۱۲

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads