کد خبر: 172398 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 آگوست 2018 - 14:12

انجمن یاوران وقف گیلان در حوزه رسانه تشکیل می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از تشکیل انجمن یاوران وقف استان در حوزه رسانه خبر داد و از رسانه ها و خبرنگاران خواست برای تحقق این مهم، همکاری کنند.

به گزارش خوبان، ستار علیزاده روز پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت با بیان این که برای تشکیل این انجمن هیچ محدودیتی وجود ندارد، افزود: این انجمن ها می توانند در وقف و حوزه رسانه فعال باشند. 
وی با اشاره به تشکیل شبکه خادمان افتخاری رسانه در بقاع متبرکه اظهار داشت: در این طرح خبرنگاران با ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه می توانند در یک بقعه به عنوان خادم افتخاری، در حوزه رسانه به فعالیت بپردازند. 
وی با بیان این که در این طرح هر بقعه متبرکه، یک شبکه خادمان رسانه ‌ای افتخاری تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: در این طرح فعالان رسانه ‌ای بقاع متبرکه در زمینه اطلاع رسانی در حوزه اخبار و عملکرد هیأت ‌امناء اقدام می کنند. 
حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنانش در این نشست خبری، از برگزاری برنامه ای درباره نقد عملکرد اوقاف گیلان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در نشستی با خبرنگاران برگزار می شود. 
وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها و خبرنگاران فعال در جامعه خاطرنشان کرد: هر چه مسئولان رفاقت و همدلی بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند؛ به مراتب به نفع نظام، انقلاب و مردم است. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان این که رسانه ها در حوزه ترویج وقف و فرهنگ سازی در این باره می توانند تاثیرگذار باشند، گفت: به کمک رسانه ها در این حوزه نیازمندیم. 

انتهای پیام/۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads