کد خبر: 172308 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 آگوست 2018 - 18:43

سخنگوی شورای شهر خمام در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه مطرح شد:

گله مندی اعضای شورای شهر خمام از نمایندگان شهرستان رشت| متاسفانه نمایندگان مجلس نسبت به خمام کم‌توجه می کند

مهدی عاشوری ضمن گله مندی از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس نسبت به خمام کم‌توجه می کند.

به گزارش خوبان خبر؛ مهدی عاشوری سخنگوی شورای شهر خمام ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران درسالن کنفراس شهرداری خمام با تبریک به مناسبت با روز خبرنگار اظهار کرد: آگاه‌سازی، شفاف‌سازی و به‌روز نمودن جامعه را از وظایف اصلی خبرنگاران است.

سخنگوی شورای شهر خمام با بیان اینکه خبرنگاران به صورت شبانه‌ روز در حال خدمت‌رسانی در راستای آگاهی‌ بخشی به جامعه هستند، عنوان کرد : بسیاری از افراد خبرنگاران را صاحب شغل دانسته یا این تصور را دارند که از مزایا بهره‌مند می‌شوند، اما خبرنگاران که از مطالبات و مشکلات مردم صحبت می‌کنند

وی افزود: خبرنگاران دغدغه‌های مخصوص به خود را داشته و گاهاً بدترین حرف‌ها، ناملایمتی‌ها، رفتارهای دلسرد کننده را از سوی مسوولین مربوطه  دیده  اما به جان می‌خرند و تلاش و کوشش دست نمی شکند و بدون چشمداشتی به عنوان چشم بینا، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه در عرصه‌ روشنگری به خدمت می‌پردازند.

مهدی عاشوری با ابراز امیدواری که مسئولین نگاه جدی‌ تری نسبت به خبرنگاران و مشکلات آنها داشته باشند، اذعان داشت: اگر نقد منصفانه باشد و به رفع مشکلات مردم کمک کند، نباید جواب آن نقد با تندی و یا برخورد نامطلوب از سوی مسوولین پاسخ داده شود، ممکن است اشتباهات یا ضعف‌هایی داشته باشیم و خودمان را اصلاح نماییم.

سخنگوی شورای شهر خمام تداوم برگزار نمودند نشست خبری با اصحاب رسانه تنها به یک روز از سال و آن هم روز خبرنگار ختم نشود، اظهار کرد: در شهر خمام فعالیت و عملکرد خوبی را از سوی شهرداری شاهد بوده‌ایم که منجر به رضایت‌ مندی عمومی را در پی داشته و باید بتوانیم ضمن چند برابر نمودن آن، با تلاش بیشتر درصدد برداشتن موانع گام موثری در این امر داشته باشیم.

مهدی عاشوری ضمن گله مندی از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس نسبت به خمام کم‌توجه می کند و بسیاری از مسائل و مشکلات همانند موضوع شهرستان شدن خمام نیمه‌ کاره رها و علیرغم آنکه تا آخرین لحظه با توجه به امتیازات و ظرفیت‌های بخش امیدوار بودیم به عنوان شهرستان معرفی شود؛ اما نمایندگان مردم در شهرستان رشت تاکنون هیج قدمی برنداشته اند.

به گفته وی، شهر خمام در بحث ترافیک با توجه به آنکه خمام یکی‌ از پرترددترین جاده‌های استان گیلان را محسوب می شود اما نیازمندحمایت و  همکاری نمایندگان مسوولین  استانی را  طلب می کند.

 

انتهای پیام/۵۴۲۲۳

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads