کد خبر: 172283 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 آگوست 2018 - 12:16

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

افتتاح آشیانه مرکز امداد هوایی در گیلان

آشیانه مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: آشیانه مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان در حال حاضر حدود ۷۵ درصد پیشرفت کار دارد و در تلاشیم، این مرکز امداد هوایی دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان بر اساس برنامه در ۲ مرحله اجرا می‌شود افزود: تاکنون برای مرحله نخست آن حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای پروژه پد پرواز خبر داد و گفت:با بهره‌برداری از مرحله نخست این طرح ساخت پد پرواز در دستور کار قرار می‌گیرد که شروع عملیات اجرایی آن در گرو تأمین بودجه و اعتبارات لازم است.

مهدی ولی پور با اشاره به اینکه که اعتبارات ساخت پایگاه امداد هوایی گیلان مصوب شده، اما به صورت کامل تخصیص نیافته است افزود: مجموعه جمعیت هلال احمر گیلان در تلاش است با اتمام مرحله نخست این طرح زمینه اجرای مرحله دوم آن هر چه زودتر فراهم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان وجود مرکز پشتیبانی عملیات امداد و نجات هوایی را یکی از نیاز‌های اساسی استان گیلان اعلام کرد و گفت: وجود چنین پایگاهی که به آشیانه، پد پرواز و امکانات لازم برای بارگیری مجهز باشد یکی از نیاز‌ها و الزامات اساسی استان بود که در حال محقق شدن است.

مهدی ولی پور با بیان اینکه گیلان بیست و نهمین استان برخوردار از پایگاه امداد هوایی در کشور است تصریح کرد: ظرفیت فرود همزمان ۴ بالگرد، تخلیه و بارگیری اقلام امدادی و نیروی انسانی از جمله برخی از ویژگی‌های پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان است.

 

 

انتهای پیام/م.ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads