کد خبر: 172227 - تاریخ: دوشنبه، 13 آگوست 2018 - 22:02

آیت الله فلاحتی: اسرائیل به بن بست رسیده است

دیدار نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با امام جمعه رشت

امام جمعه رشت، با بیان اینکه تمام دنیا بر علیه مسلمان جمع شده اند، این را دلیل قدرت مسلمانان دانست و افزود: برای آنکه بتوانیم مقابل تمام هجمه های دشمنان بایستیم باید مراقب تفرق و تشتت باشیم.

به گزارش حوبان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش مقاومت اسلامی در غروب روز دوشنبه ۲۲ مردادماه با حضور در دفتر کار نماینده ولی فقیه در استان گیلان، با وی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی، مسئله مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است، گفت: انقلاب اسلامی در سایه مقاومت به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، ایجاد خوف در بین مسلمانان را تلاش و توطئه اخیر دشمنان دانست و افزود: تنها راه غلبه بر این توطئه ها صبر و مقاومت است.

امام جمعه رشت ادامه داد: به ادعای خود دشمنان، ترس آنها از ظرفیت موشکی و هسته ای ما نیست؛ بلکه آنچه که مهم است ظرفیت انسانی ملت ایران است.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اینکه اسرائیل در مقابل فلاخر و سنگ های فلسطینیان به بن بست رسیده است، تصریح کرد: دلیل این قضیه مقاومت مردم فلسطین است.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه تمام دنیا بر علیه مسلمان جمع شده اند، این را دلیل قدرت مسلمانان دانست و افزود: برای آنکه بتوانیم مقابل تمام هجمه های دشمنان بایستیم باید مراقب تفرق و تشتت باشیم.

وی، تفرق و تشتت به ویژه تشتت مذهبی را عامل تسلط دشمنان دانست و گفت: دشمنان از طریق شبکه های رسانه ای دنبال تزریق تفرقه به ویژه در میان سران و رهبران ملت ها هستند.

آیت الله فلاحتی نداشتن بازار مشترک، عدم مبادلات پولی، دست های پنهان سلطه و عدم آگاهی دانشجویان و دانشگاهیان از قدرت بالقوه دنیای اسلام را از عوامل تفرقه برشمرد و ادامه داد: برای آنکه فتنه دشمنان نابود شود، باید برای رفع این مسائل بکوشیم.

آیت الله فلاحتی، روز مقاومت اسلامی را روز زنده نگه داشتن روحیه مبارزه با استکبار و استعمار توصیف کرد و گفت: امید است این روز منجر به در کنار هم بودن ملت های مسلمان و تحقق وعده راستین الهی گردد.

ناصر ابوشریف نیز در این دیدار با بیان اینکه مرجعیت ما بعنوان مسلمان، قرآن کریم است، افزود: یکی از مهمترین مولفه ها برای پیروزی مسلمانان وحدت و قدرت است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، یکی از علل خارج شدن مسلمانان از مسیر صحیح را عدم شناخت دشمن دانست و تصریح کرد: دشمنان اصلی ما به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هستند که ظلم و چپاول می کنند.

وی ادامه داد: ما ایمان داریم که جمهوری اسلامی ایران و خط مقاومت پیروز خواهد شد، چرا که این وعده راستین الهی است.

ناصر ابوشریف با بیان اینکه همه باید در مقابل کفار و اعتلاف آنان، متحد باشیم، تصریح کرد: جنبش جهاد اسلامی هرگز موضع خود را در زمینه مبارزه با رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد. خصوصا” که ما در زمان حاضر در مرحله امتحان قرار گرفته ایم.

 

انتهای پیام/۵۲۱۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads