کد خبر: 171993 - تاریخ: جمعه، 10 آگوست 2018 - 15:55

امام‌جمعه رشت:

من از ریزش کرده‌های داخلی متعجبم / حمایت کنندگان مذاکره با ‌آمریکا افرادی ذلیل هستند

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا خود پرورش‌دهنده تروریست است گفت: آمریکا باوجودی که از تعهدات برجام خود را خارج کرده، شرط و شروط جدیدی بیان داشته اما ما دیگر آزمون‌وخطا نخواهیم کرد.

به گزارش خوبان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: استقامت و مقاومت مردم، در مقابل قدرت‌های پوشالی دنیا از ویژگی‌های قدرت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد مشکلات روحی، روانی و اقتصادی برای مردم ایران است گفت: مردم ایران اسلامی، در مواضع خود می‌دانند که چگونه از رهبری معظم نظام تبعیت کنند و هرگز خام توطئه دشمنان نمی‌شوند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به حمایت دشمن از اعتراضات داخلی و بسیج فکری علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا باوجودی که از تعهدات برجام خود را خارج کرده، شرط و شروط جدیدی بیان داشته و می‌گویند ایران اسلامی باید از غنی‌سازی اورانیوم دست برداشته، تولید موشک‌های بالستیک را متوقف و تمام نیروهای خود را از سوریه خارج کند.

فلاحتی با اشاره به درخواست مذاکره ترامپ با ایران بیان کرد: سابقه خیانت و خروج شما از برجام در کنار سایر کشورها، سندی برای بی‌اعتمادی ما به شماست، چگونه می‌پندارید که این بار تنها در کنار شما ایستاده و به شما اعتماد کنیم؟

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه دیگر آزمون‌وخطا نخواهیم کرد گفت: وزیر محترم خارجه کشور ما در مصاحبه خود گفته‌اند که آمریکایی‌ها از اول قابل‌اعتماد نبودند، بله ما هم همین را می‌گوییم و می‌گفتیم بنابراین به آن‌ها اعتماد نمی‌کنیم.

فلاحتی با بیان اینکه آمریکا خود پرورش‌دهنده تروریست است تصریح کرد: باوجوداینکه هر جا ظلم و جنایت وجود دارد نقش امریکا در آن غیرقابل‌انکار است، از ما می‌خواهند، دست از حمایت تروریست برداریم، ازاین‌رو، به ما در حمایت از مسلمانان اعتراض کرده و ما را حامی تروریست می‌خوانند.

وی با اشاره به خاک و خون کشیده شدن اخیر کودکان و جوانان یمنی گفت: در دنیای امروز یک فلسطین در اسرائیل جعلی در مغرب زمین و یک فلسطین دیگر به نام یمن و صهیونیست جهود در طرف دیگر دنیا وجود دارد که نقش آمریکا در ظلم و جنایت آن‌ها غیرقابل‌انکار است.

فلاحتی افزود: من از ریزش کرده‌های داخلی متعجبم که این‌همه جنایت و بدعهدی را می‌بینند و می‌گویند، کاش در برابر خواسته ترامپ تحمل می‌کردیم.

خطیب جمعه رشت با اذعان به عظمت ملت ایران در مواجه با قدرت‌های پوشالی دنیا بیان کرد: رسانه‌های ما هنوز از عظمت ایران چیزی نگفته‌اند، چراکه امروز همه ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکایشان بلند بوده و با حضور معنوی و فیزیکی خود از آن‌ها اعلام برائت می‌کنند.

وی با تأکید بر دوستی ایران با ملت‌های دنیا افزود: ما ملت‌های دنیا را انسان دانسته و به کرامت انسانی آن‌ها اذعان داریم اما هرگز به قدرت‌های پوشالی، قاتلان، گردنه زنان و متجاوزان اعتماد نمی‌کنیم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه برخی‌ها باورشان هست که هنوز فراتر از مرزهای ایران خبرهایی است افزود: امروز بسیاری از اندیشمندان دنیا نیز به سخنان پوشالی قدرت‌های بین‌المللی اذعان دارند و به آن اعتماد نمی‌کنند.

فلاحتی با اشاره به جایگاه نظام خانواده در اسلام بیان کرد: عده‌ای جلوگیری ازدواج از لذت‌جویی، کام‌جویی و تنوع‌طلبی را علت تجرد زیستن دانسته و آن را دلیلی بر انتخاب مجردانه خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه معتقدین به تجرد زیستن، ازدواج را محدودکننده غرایز تنوع طلبانه انسان می‌دانند گفت: این تفکر یک تفکر اومانیستی است ازاین‌رو، این تفکر انسان را منهای خدا و پیامبران می‌دانند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه پاسخگویی لجام‌گسیخته به نیازهای جنسی موجب آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود افزود: ازدواج در سایه شریعت و معنویت موجب نورانیت و اخلاق در جامعه می‌شود، اگرچه ازدواج، محدودیت برای لجام‌گسیختگی در اشباع نیازهای جنسی ایجاد می‌کند اما این محدودیت سبب خیر و اخلاق در جوامع می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads